اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ:

مکانی برای اسکان سیل‌زدگان احتمالی در خارگ پیش‌بینی شود

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: با توجه به قدیمی بودن برخی منازل خارگ باید برای اسکان سیل‌زدگان مناطقی در نظر گرفته شود.

مکانی برای اسکان سیل‌زدگان احتمالی در خارگ پیش‌بینی شود

حسین داربویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار داشت: متاسفانه با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، کمیته بحران باید زودتر تشکیل می‌شد تا تدابیر بهتری در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عرض کم خیابان‌های شهری در خارگ، ماشین‌آلات آتش‌نشانی در صورت بروز حادثه، امکان خدمات‌رسانی به موقع و سریع را نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه برخی خانه‌ها هنوز به‌صورت خشتی و قدیمی هستند، افزود: در صورت ایجاد کوچک‌ترین حادثه، به واسطه خسارات وارد آمده، حادثه‌ای بزرگ‌تر روی خواهد داد و با توجه به سابقه دو سیل گذشته انتظار می‌رفت که امسال تمهیدات بهتری اندیشیده شود.

داربویی تصریح کرد: با توجه به پایین بودن سطح کوچه‌ها از خیابان در برخی نقاط، متاسفانه تدابیر لازم حتی به اندازه کیسه‌های شن نیز صورت نگرفته است و این در حالیست که تجربه سیل سال گذشته تجربه دوری نیست.

وی عنوان داشت: بهتر است برای این ستاد ساختمانی همیشگی ایجاد شود تا وسایل و ملزومات، برای امداد‌رسانی بهتر، در آنجا فراهم باشد و بار اصلی مواجهه با حوادث بحرانی، همیشه بر دوش شرکت‌های نفتی نباشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ اذعان داشت: با توجه به قدیمی بودن برخی منازل خارگ، باید برای اسکان سیل‌زدگان نیز مناطقی در نظر گرفته می‌شد و اگر این ساختمان مستقل ایجاد می‌شد، می‌توانست کمکی شایانی در این امر نیز باشد.

وی افزود: از مسئولان خواهشمندیم تا برای سال‌های آتی، تدابیر بهتری اندیشیده شود تا در مواقع بحرانی، دغدغه فراهم کردن ملزومات و دیگر امکانات اولیه را نداشته باشیم.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول