اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

آمریکا نماد استکبار جهانی است

امام جمعه قیدار دلیل همگانی شدن شعار مرگ بر آمریکا را خوی استکباری این دولت اعلام کرد و گفت: آمریکا نماد استکبار در جهان کنونی محسوب می‌شود.

آمریکا نماد استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام علی طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نفرت مردم ایران از دولت امریکا اظهار داشت: این نفرت با توجه به اقدامات این دولت بر ضد منافع ایران امری طبیعی جلوه می‌کند.

وی به آیات موجود در قرآن اشاره کرد و افزود: بر اساس این آیات مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومین باید سرلوحه کار مسلمانان باشد.

امام جمعه قیدار بر لزوم توجه به عملکرد آمریکا تاکید کرد و گفت: آمریکا خوی استکباری و ظالمانه دارد و از مستضعفین عالم به نفع خود سوءاستفاده می‌کند.

این مسئول مذهبی با یادآوری سوءاستفاده آمریکا از مظلومان جهان به عنوان نردبان ترقی تصریح کرد: امریکا نماد استکبار در جهان کنونی محسوب می‌شود.

طالبی دلیل همگانی شدن شعار مرگ بر آمریکا را خوی استکباری این دولت اعلام کرد و گفت: این شعار به حول و قوه الهی رساتر از سال‌های گذشته در روز 13 آبان ماه در سطح کشور طنین‌انداز می‌شود.

وی با غیر قابل اعتماد خواندن دولت آمریکا تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که خوی استکباری آن تغییر نکند، حذف نمی‌شود.

امام جمعه قیدار با تاکید بر حضور حداکثری در راهپیمایی 13 آبان ماه جاری اضافه کرد: این حضور همراه با ابراز نفرت از آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام/73004/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول