اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

13 آبان تبلور شعار مرگ بر آمریکاست

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای گفت: روز 13 آبان تبلور شعار مرگ بر آمریکاست که تجلی اراده ملت ایران در برابر آمریکا رقم خورد.

13 آبان تبلور شعار مرگ بر آمریکاست

سیدشریف حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: روز 13 آبان که به فرموده امام خمینی (ره) یوم‌الله و انقلاب دوم بوده، تجلی اراده ملت ایران در برابر استکبار است.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز تبلور شعار مرگ بر آمریکاست عنوان کرد: در این روز آزادی خواهی ملت ایران رقم خورد و به یک نماد برای کشورهای دیگر تبدیل شدیم بنابراین امروز چشم کشورهای منطقه به ما بوده و اگر از این شعار عدول کنیم نگاه‌ها و اعتماد‌ها به ما تغییر می‌کند.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: راهپیمایی امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور اقشار مختلف مردمی و دانش‌آموزان هرچه باشکوه‌تر برگزار می‌شود و فریاد استکبارستیزی طنین‌انداز خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نماد آزادی خواهی بدون نگاه دینی و مذهبی است اظهار کرد: در زمانی که بسیاری از کشور‌ها توان مقابله با استکبار را که آمریکا نماد آن است را نداشتند ایران اسلامی در روز 13 آبان 1358 اقتدار و توان مقابله خود را با ظلم و ستم این کشور نشان داد.

حسینی اضافه کرد: بعد از آن بود که کشورهای منطقه توان مقابله با استکبار‌ها را در خود پیدا کردند و به دنبال آزادی خواهی هستند.

*مذاکره با آمریکا، مذاکره‌ای در شرایط مساوی است

وی در زمینه مذاکره با آمریکا عنوان کرد: مذاکره با آمریکا، مذاکره‌ای در شرایط مساوی است، مذاکره قوی با ضعیف و بالا و پایین بودن یک کشور نسبت به دیگری نیست زیرا ما در اوج عزت قرار داریم.

حسینی برای مذاکره با آمریکا سه شرط را بیان کرد و گفت: مذاکره با آمریکا باید با نظر رهبر انقلاب اسلامی، حفظ عزت جمهوری اسلامی و به مصلحت و حکمت نظام باشد.

وی در این خصوص افزود: این سه مقوله اصول کشور ما هستند که هیچ‌گاه نباید خدشه‌دار شوند.

انتهای پیام/72011/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول