اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

منتخبان جشنواره دو سالانه عکس بسیج معرفی شدند

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل از معرفی برگزیدگان دومین جشنواره دو سالانه عکس بسیج در اردبیل خبر داد.

منتخبان جشنواره دو سالانه عکس بسیج معرفی شدند

عظیم دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در بخش فعالیت‌های بسیج حسین ملکی، سجاد دادپور و محمد دشتی به ترتیب مقام‌هال اول تا سوم را به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد‌: در این بخش از بهزاد جوادزاده رخشانی، رضا زارع و مصطفی عظیمی تقدیر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با بیان اینکه در سبک زندگی - ایرانی اسلامی مجید خالقی مقدم مقام اول، حسین عزیزی مقام دوم و بهروز نجفی مقام سوم را کسب کرده است، گفت: در این بخش جاوید خدمتی و وحید اسداللهی به عنوان چهره قابل تقدیر شناخته شده و در مراسم عصر امروز از آنها تجلیل خواهد شد.

دشتی با بیان اینکه در این جشنواره 35 عکاس شرکت کرده بودند، یادآور شد: فضای ایجاد شده برای هنرمندان دلسوز و متعهد به نظام اسلامی فضای سالم و شایسته است که امیدواریم هنرمندان در جشنواره‌های مختلفی که سازمان بسیج هنرمندان در طول سال برگزار می‌کند استقبال کنند تا مانند سایر استان‌ها بتوانیم جشنواره پر باری را برگزار کنیم.

این مسئول عنوان کرد: در آیین اختتامیه‌ای که عصر امروز همزمان با برگزاری مراسم جشن غدیر در تالار بیضای اردبیلی برگزار می‌شود از منتخبان دومین جشنواره دو سالانه عکس بسیج استان اردبیل تجلیل خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل بیان داشت: از همه کسانی که آثارشان به نمایشگاه راه یافته با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل خواهیم کرد.

دشتی افزود: نمایشگاه آثار منتخب جشنواره دو سالانه عکس بسیج استان اردبیل به مدت دو روز و 30 مهر تا اول آبان ماه در هنرکده تالار بیضای اردبیلی برپا می‌شود.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: این جشنواره با هدف ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری تلاش برای معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و ارتقای ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل ادامه داد: این جشنواره در راستای تلاش برای معرفی دستاوردهای ارزشی و آرمانی انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان، حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی، زمینه‌سازی آشنایی هر چه بیشتر نسل جدید با فرهنگ بسیج و آرمان‌های آن و همچنین معرفی جایگاه بسیج در اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی و عرصه تعلیم و تربیت و مقابله با جنگ نرم دشمنان برگزار می‌شود.

دشتی با اشاره به محورهای مختلف این جشنواره نیز گفت: فعالیت‌های فرهنگی - اجتماعی بسیج و بسیجیان شامل فعالیت‌های اجتماعی، خدمات‌رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت، ‌ایثار و مقاومت، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، آیین‌های عبادی، جشن‌ها، عزاداری‌ها، آداب و رسوم اقوام و حماسه اقوام و تولید بازی‌های محلی و .... از محورهای اصلی این جشنواره بوده است.

این مسئول در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: تعداد 102 اثر با موضوع فعالیت‌های بسیج و تعداد 135 اثر با موضوع سبک زندگی ایرانی - اسلامی توسط عکاسان استان اردبیل به دبیرخانه جشنواره ارائه شده بود.

انتهای پیام/62005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول