اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد

لزوم ایجاد زیر‌ساخت‌های سلامت در مدارس اصفهان

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر اصفهان گفت: مسئولان باید در راستای ایجاد ساختار‌های سلامت در مدارس اصفهان تلاش کنند و تشویق دانش‌آموزان به استفاده از تغذیه سالم از زیر‌ساخت‌های ایجاد سلامت در مدارس است.

لزوم ایجاد زیر‌ساخت‌های سلامت در مدارس اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامحسین صاقیان ظهر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مناطق مختلف شهر از امکانات مساوی برخوردار نیستند، اظهار کرد: همچنین در حال حاضر عدالتی در زمینه امکانات نرم‌افزاری موجود در مناطق وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امکانات آموزشی و نرم‌افزاری باید به صورت عادلانه در سطح مناطق مختلف شهر توزیع شود، اضافه کرد: ارتقای کیفیت فضا‌های آموزشی موجود در مناطق مختلف شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه فضا‌های آموزشی موجود در مناطق باید از کیفیت مورد نیاز برخوردار باشند، تصریح کرد: در حال حاضر 300 هزار دانش‌آموز در سطح شهر اصفهان وجود دارد.

وی به ضرورت توجه مسئولان به ارتقای وضعیت سلامت دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان باید در راستای ایجاد و فراهم‌سازی ساختار‌های سلامت در مدارس اصفهان تلاش کنند و تشویق دانش‌آموزان به استفاده از تغذیه سالم از زیر‌ساخت‌های ایجاد سلامت در مدارس است.

صادقیان با بیان اینکه همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی باید در راستای تغییر سبک زندگی و به ویژه ارتقای سطح تغذیه دانش‌آموزان در مدارس انجام شود، تاکید کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقای وضعیت سلامت دانش‌آموزان باشیم.

وی آموزش و پرورش را یکی از مجموعه‌های تأثیر‌گذار در بخش‌های مختلف دانست و افزود: آموزش و پرورش باید با تعامل با شهرداری و شورای شهر در راستای ارتقای سطح مباحث فرهنگی در سطح شهر تلاش کند.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول