اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

ساماندهی گردشگری سلامت در آذربایجان شرقی پیشرفت خوبی داشته است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: ساماندهی گردشگری سلامت در آذربایجان شرقی پیشرفت خوبی داشته است.

ساماندهی گردشگری سلامت در آذربایجان شرقی پیشرفت خوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی عصر امروز در بازدید از دفتر خدمات مسافرتی «نورسیر» به عنوان یکی از دفاتر فعال  تخصصی در گردشگری سلامت استان اظهار کرد: ساماندهی گردشگری سلامت در آذربایجان شرقی پیشرفت خوبی داشته است و مصوبات جلسات گروه کاری تخصصی گردشگری سلامت که در استانداری آذربایجان‌شرقی تشکیل می‌شود، در ساماندهی این بخش بسیار مؤثر بوده است.

وی افزود: جلسات این کارگروه با دخیل شدن نگاه‌های کارشناسی به رونق هر چه بیشتر گردشگری سلامت استان کمک کرده است.

محمدی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تداوم آموزشی برای مدیران و کارکنان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، نتایج این دوره‌ها را بسیار موثر و موفق ارزیابی کرد و خواستار تداوم و تعمیم این کارگاه‌ها به تمام حوزه‌های کاری مرتبط با دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی شد.

محمدی دریافت مجوز فعالیت 20 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در گردشگری سلامت را از جمله نتایج بسیار خوب گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی خواند.

این مقام مسئول یادآور شد: اقدامات انجام گرفته در حوزه گردشگری سلامت همچون برپایی دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، سمینارها و انتشار کتب و مقالات تخصصی نتایج مثبت و مشهودی در این بخش به دنبال داشته که باید ادامه یابد.

محمدی همچنین با اشاره به فراهم آمدن زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته طی چند سال اخیر، تصریح کرد: به جرأت می‌توانیم بگوییم گردشگری به ویژه در حوزه سلامت در آذربایجان‌شرقی کاملا شکل و قوام گرفته و با شناخته شدن به عنوان مقصدی ایمن برای گردشگران، شاهد افزایش حجم گردشگر ورودی است.

مدیر دفتر خدمات مسافرتی نور سیر نیز در این دیدار با اشاره به نگرش و رویکرد مثبت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به صنعت گردشگری به ویژه گردشگری سلامت، اراده این اداره کل در رفع مشکلات بخش خصوصی و دفاتر خدمات مسافرتی برای توسعه فعالیت‌ها در این حوزه را قابل تقدیر خواند.

فاطمی تصریح کرد: ایجاد زمینه و توسعه زیرساخت‌های گردشگری منجر به فعالیت بسیار خوب دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان‌شرقی شده و افزایش چشمگیر حجم گردشگران ورودی به استان را در پی داشته است.

یادآور می‌شود، در پایان این دیدار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از مهندس فاطمی مدیرعامل دفتر خدمات مسافرتی نور سیر به دلیل فعالیت‌های قابل توجه و تلاش مستمر در زمینه جذب گردشگران و رونق گردشگری سلامت آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

انتهای پیام/60001/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول