اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری پنجمین همایش سراسری ارتقای سلامت خانواده در سنندج

پنجمین همایش سراسری ارتقای سلامت خانواده صبح امروز در سنندج آغاز شد.

برگزاری پنجمین همایش سراسری ارتقای سلامت خانواده در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این همایش دو روزه که در تالار ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می‌شود، مقالاتی در زمینه‌های مختلف در طول دو روز برگزاری همایش ارائه خواهد شد.

دبیر علمی پنجمین همایش سراسری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حاشیه برگزاری این همایش گفت: در این همایش پس از فراخوان مقالات تا پایان مرداد ماه امسال 545 مقاله در زمینه‌های مختلف از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

روناک شاهویی با اشاره به محورهای این همایش افزود: این همایش در محورهای سلامت زنان، سلامت سالمندان، سلامت کودکان، کودک و نوجوان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: 48 درصد مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش سراسری ارتقای سلامت خانواده از سایر استان‌های کشور بوده و 52 درصد دیگر نیز از استان کردستان بوده است.

دبیر علمی پنجمین همایش سراسری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: در این همایش دو روزه که در حال برگزاری است 45 مقاله به صورت سخنرانی و 92 نوع پوستر به نمایش گذاشته شده است.

شاهویی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این همایش مقالات و پوسترهای برتر هر موضوع برگزیده خواهند شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را آگاهی پیدا کردن از آخرین دستاوردهای علمی در بحث سلامت خانواده و اشتراک گذاشتن تجربیات و دانش افرادی که در حوزه سلامت فعالیت دارند، عنوان کرد.

شاهویی با اشاره به گروه‌های هدف در برگزاری همایش سراسری ارتقاء سلامت خانواده افزود: پرستاری، مامایی، اتاق عمل، بهداشت، پزشکان عمومی، فوریت‌ها، داروسازان، فیزیوتراپی، تغذیه و هوش‌بری از گروه‌های هدف این همایش است.

وی به برنامه‌های جانبی این همایش اشاره کرد و گفت: برگزاری دو کارگاه آموزشی تربیت جنسی نوجوان و مطالعات سیستماتیک، برپایی نمایشگاه کتاب در غرفه‌های دستاوردهای دانشکده پرستاری و مامایی از برنامه‌های جانبی این همایش است.

پنجمین همایش سراسری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز و فردا با ارائه مقالات مختلف در حال برگزاری است و در این همایش مقالات در قالب پوستر در معرض نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/79005/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول