اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان:

مقابل لنگرود به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم/ محمد زرشکی تنها مصدوم تیم نفت

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: در مقابل شهرداری لنگرود به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم و به غیر از آن راضی نخواهیم بود.

مقابل لنگرود به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم/ محمد زرشکی تنها مصدوم تیم نفت

سعید سلامات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، از آمادگی تیمش برای دیدار فردا با تیم فوتبال شهرداری لنگرود خبر داد و اظهار کرد: در آمادگی کامل به سر می‌بریم و امروز نیز با مشاهده فیلم بازی‌های شهرداری، این تیم را آنالیز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: امیدوارم با پیروزی در این بازی امتیاز خود را افزایش داده و موقعیت خود را در جدول تثبیت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان تصریح کرد: با شناختی که از بازیکنانم دارم، روند رو به رشد خود را ادامه داده و در آینده نزدیک اکثر امتیازات بازی‌ها را جمع آوری خواهیم کرد.

سلامات افزود: در این دیدار به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم و به غیر از آن راضی نخواهیم بود، در هفته آینده نیز قصد داریم در ساری حداقل امتیاز را کسب کنیم و به موقعیت خوبی دست یابیم.

وی همچنین عنوان کرد: در این دیدار محروم نداریم و تنها مصدوم تیم ما، محمد زرشکی خواهد بود، ضمن اینکه حمید خفایی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان در پایان خاطرنشان کرد: روی تمام نقاط ضعف و قدرت تیم شهرداری لنگرود برنامه ریزی کرده‌ایم و مطمئناً بازی خوب را در مقابل این تیم ارائه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان، فردا یکشنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از ساعت 15، در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم شهرداری لنگرود خواهد بود.

انتهای پیام/72013/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول