اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی/

تیم فوتبال پیام صنعت کاچیلای آمل ‌حذف شد/باخت با اشتباه فاحش مدافعان

تیم پیام صنعت کاچیلای آمل در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با شکست مقابل تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

تیم فوتبال پیام صنعت کاچیلای آمل ‌حذف شد/باخت با اشتباه فاحش مدافعان

 به گزارش فارس از شهرستان ساری، در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور تیم پیام صنعت کاچیلای آمل با شکست دو بریک مقابل ذوب آهن اصفهان از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت.

این بازی که در حضور یک‌هزار تماشاگر  شامگاه سه‌شنبه هفتم آبان در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری برگزار شد، مرتضی تبریزی در دقیقه 42 و محمد صلصالی در دقیقه 65 برای ذوب آهن اصفهان و مبین نیک‌نژاد در دقیقه 48 برای پیام صنعت کاچیلای آمل گلزنی کردند.

تیم ذوب آهن اصفهان نیمه نخست بازی با توجه به حضور بازیکنان با تجربه و لیگ برتری بهتر از میزبان شروع کرد و چند موقعیت گل توسط قاسم حدادی، مهدی رجب‌زاده و محسن بیاتی‌نیا خلق کرد ولی در مقابل نیز تیم پیام صنعت کاچیلای آمل نیز دو صحنه توسط مجتبی میرزاپور و سیدمجتبی موسوی در ضد حمله موقعیت گل را به دست آورد.

در دقیقه 42 بود که مرتضی تبریزی روی اشتباه مدافعان پیام صنعت کاچیلای آمل از پشت محوطه جریمه نخستین گل تیم ذوب آهن را به ثمر رساند.

نیمه نخست این بازی با یک گل به نفع تیم ذوب آهن اصفهان خاتمه پذیرفت و دو تیم به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم تیم میزبان در پی تشویق تماشاگران در همان ابتدا بازی توسط مبین نیک‌نژاد روی ضربه ایستگاهی عباس کوزه‌گر موفق شد نخستین گل پیام صنعت کاچیلای آمل را وارد دروازه ذوب آهن اصفهان کند.

با زدن گل تساوی بازیکنان تیم پیام صنعت کاچیلای آمل، عقب کشیدند تا اینکه در دقیقه 66 تیم حریف از تجربه بازیکنانش سود برد و توسط محمد صلصالی با ضربه سر برای دومین بار باز هم روی اشتباه مدافعان و دروازبان، دروازه تیم میزبان باز کند.

دو تیم در ادامه بازی نیز چندین موقعیت روی دروازه یکدیگر به دست آوردند ولی نتیجه‌ای نداشت و بازی دو بریک به نفع ذوب آهن اصفهان خاتمه پذیرفت.

قضاوت این بازی که برعهده اسماعیل بابلی بود روز سختی نداشت و به هیچ کدام از بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان نداد تا اینکه در 86 اصغر فروتن سرپرست ذوب آهن اصفهان به نحوه قضاوت داوری از روی نیمکت تیمش اخراج شد.

با توجه به این نتیجه به دست آمده تیم ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نفت تهران می‌رود و پیام صنعت کاچیلای آمل از گردونه این رقابت‌ها حذف شد.

در این بازی گئورک کاسپاروف، محمد صلصالی، هادی تامینی، سپهر حیدری، سینا عشوری، اویس کرد جهان، قاسم حدادی، اکبر ایمانی، مهدی رجب‌زاده، محسن بیاتی‌نیا، مرتضی تبریز، احسان پهلوان، فرشاد بهادررانی برای ذوب آهن اصفهان بازی کردند.

همچنین محمد فلاحتی، مجید کاویان‌پور، علی عرب، مبین نیک‌نژاد، حسن اکبری، مهدی عباس‌پور، محمدرضا خاتون یغما، عباس کوزه‌گر، سید مجتبی موسوی، مجتبی میرزاپور، سعید کوزه‌گر، دانیال اسماعیلی‌فر، شهرام فلاح و رامین خطیبی برای پیام صنعت کاچیلای آمل به میدان رفتند.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول