اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پایان غم انگیز قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان/ انصراف مالک ماشین‌‌سازی از تیمداری

مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز از انصراف خود از تیمداری خبر داد.

پایان غم انگیز قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان/ انصراف مالک ماشین‌‌سازی از تیمداری

سینا اصل محمدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بازی ماشین‌سازی مقابل تراکتورسازی در جام حذفی آخرین بازی تیم ماشین‌سازی تحت مدیریت من بوده و بعد از این بازی از تیمداری انصراف خواهم داد.

وی گفت: به خاطر خواسته بازیکنان و کادر فنی مقابل تراکتورسازی بازی خواهیم کرد و تصمیم ما مبنی بر انصراف از جام حذفی تغییر یافت.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز پیش از این از کناره‌گیری تیم فوتبال ماشین‌سازی از مسابقات جام حذفی کشور خبر داده و گفته بود؛ تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز برای صعود به لیگ دسته یک، روی مسابقات خود در لیگ دسته دو تمرکز کرده و برای ما رقابت‌های جام حذفی در اولویت قرار ندارد.

محمدپور علت اصلی تصمیم خود مبنی بر انصراف از تیمداری رانتیجه انتخابات هیئت فوتبال استان ذکر کرد و ابراز داشت: من به عنوان مسئول تیم ماشین‌سازی قادر به ادامه همکاری با آقای ششگلانی نیستم، زیرا هیئت فوتبال استان، هیئت ضد فوتبال بوده و بودنش هیچ نفعی برای فوتبال تبریز ندارد.

مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: بعد از انتخابات هیئت فوتبال شب را تا صبح نخوابیدم، زیرا این رای گیری انتصابات بود و از قبل رئیس هیئت فوتبال انتخاب شده بود و متاسفم از اینکه  روسای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های استان نه تنها بابت عقب ماندگی فوتبال شهرهای خود احساس مسئولیت نمی‌کنند، بلکه برای تیم‌های تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشین سازی هم تصمیم گیری می‌کنند.

محمدپور تاکید کرد: آقای ششگلانی حاضر نیست  200  میلیون تومان مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز را به این تیم دهد و  همچنان خود را مالک این تیم می‌داند و من بابت نان و نمکی که با ایشان خورده‌ام از وی شکایت نکرده‌ام.

وی افزود: من وکیل دادگستری هستم و کارم گرفتن حق است و تا به امروز احترام ششگلانی را حفظ کرده‌ام، اما وی و هیئتش می‌خواهند قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان را نابود کنند.

محمد پور خاطرنشان کرد: امروز برای هر بازی در باغشمال از من 5 میلیون تومان می‌خواهند، قبل از بازی با مس سونگون  چمن باغشمال را آب داده و اجازه ندادند تیم ما پیش از بازی تمرین کند و به لشگر نیز نامه نوشته‌اند که به ما زمین تمرین ندهند، آیا چنین اقدامانی در شان  هیئت فوتبال یک استان است؟

وی گفت: بازی با تراکتورسازی آخرین بازی ماشین‌سازی با مالکیت من است و بعد از این بازی تمرینات تیم تعطیل و هر کس امتیاز تیم را بخواهد به وی می‌دهم، اما بعید می‌دانم با چنین بدهی که ماشین‌سازی دارد کسی راغب به قبول کردن مسولیت این تیم شود.

تیم ماشین سازی تبریز در سال 1348 تشکیل و با 44 سال قدمت، قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان است.

این تیم که در سال 73 بهترین تیم شهرستانی ایران شد، امسال از لیگ دسته دو به لیگ دسته یکم سقوط کرد و مسابقات خود  را در این رده ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/60001/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول