اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نخبه ریاضی آقای گل فوتبال نونهالان مازندران شد

نخبه ریاضی مازندران آقای گل نیم فصل اول لیگ فوتبال دسته اول نونهالان مازندران شد.

نخبه ریاضی آقای گل فوتبال نونهالان مازندران شد

امیررضا شورزند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه فوتبال خود را از 12 سالگی در شهر زیراب آغاز کرده‌ام، اظهار داشت: فوتبال خودم را از باشگاه نخبگان زیراب آغاز کرده‌ام و در حال حاضر در لیگ دسته اول رده سنی نونهالان حضور دارم.

وی با بیان اینکه با 15 گل در نیم فصل اول لیگ دسته اول نونهالان مازندران به عنوان آقای گل این مسابقات انتخاب شدم، ادامه داد: لازم است از مربیانم کاظم امیرپور، فخر‌الدین هاشمی‌نژاد، احمد صمدیان و شهاب مختاری تشکر کنم.

آقای گل نیم فصل اول لیگ دسته اول نونهالان مازندران به وضعیت لیگ دسته یک رده سنی نونهالان اشاره و خاطرنشان کرد: تیم دوم گروه اول هستیم و از پنج بازی 10 امتیاز کسب کردیم.

شورزند با تأکید بر اینکه اعضای تیم دارای روحیه همبستگی و انگیزه قوی هستند، ابراز داشت: از همه بازیکنان از دروازه‌بان و دفاع و خط حمله که با تلاش آنها موفق به کسب آقای گلی این مسابقات شدم، تشکر می‌کنم.

وی که در سال دوم راهنمایی به عنوان نخبه ریاضی استان مازندران انتخاب شده بود، با بیان اینکه عضویت در تیم ملی آرزوی ورزشی من است، افزود: کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول رده سنی نونهالان و حضور در سوپر لیگ فوتبال نونهالان مازندران باعث می‌شود تا قدردان حمایت‌های خانواده و تلاش مربیان شویم.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول