اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت حسین فهمیده صورت گرفت

گرامی‌داشت روز نوجوان در مراکز کانون پرورش فکری خوزستان

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان همزمان با سالروز شهادت حسین فهمیده با برگزاری مراسم‌های ویژه این روز را گرامی داشتند.

گرامی‌داشت روز نوجوان در مراکز کانون پرورش فکری خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، مراکز کانون به همین مناسبت با معرفی کتاب، قصه‌گویی، کارت‌سازی، شعرخوانی و فضاسازی، بچه‌ها را با زندگی و خصوصیات شخصیتی این شهید دانش آموز آشنا کردند.

ساخت تندیس سفالی و تصویرسازی خاطرات بهنام محمدی و شعرخوانی در وصف بهنام محمدی و حسین فهمیده دو شهید نوجوان جنگ تحمیلی دیگر برنامه‌های اجرا شده در برخی از مراکز کانون اعلام شد.

بر اساس این گزارش در کانون بندرامام یکی از 52 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری در استان خوزستان مربیان با اجرای ویژه برنامه‌ای با حضور نوجوانان این روز را گرامی داشتند.

*ویژه برنامه‌های روز نوجوان

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر امام، پیرامون برنامه‌های این روز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: «فهمیده، فهمید!!» نام اولین فعالیتی بود که در سالروز گرامی‌داشت روز نوجوان در این مرکز برگزار شد و در آن مربیان با اجرای برنامه‌هایی چون قصه‌گویی، معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت و معرفی کتاب فهمیده رزمنده کوچک این شهید نوجوان را به بچه‌ها معرفی کردند.

لیلا سپهری افزود: بحث آزاد با عنوان «نوجوانی یعنی...» دومین برنامه‌ این روز بود که در این برنامه مربیان کانون در رابطه با نوجوانی و ویژگی‌های آن برای شرکت‌کنندگان صحبت کردند و از اعضا خواسته شد هر کدام نوجوانی را از دیدگاه خود تعریف کنند.

سپهری در ادامه از برگزاری کارگاه خوشنویسی «واژه من» به عنوان سومین برنامه‌ گرامی‌داشت روز نوجوان در این مرکز سخن گفت و ادامه داد: در این کارگاه، اعضا واژه‌هایی را که حاصل فعالیت بحث آزاد این مناسبت بود را خوش نویسی کردند.

این مسئول فرهنگی ویژه برنامه شعرخوانی با عنوان «هوای تازه!!»، کارگاه عکاسی با عنوان «خودِ خودم»، طرح ادبی «گنج نوجوانی من» و برگزاری نمایشگاه «امروز من» را دیگر برنامه‌های گرامی داشت روز نوجوانان در این مرکز عنوان کرد و یادآور شد: بچه‌ها در این برنامه‌ها با نظارت مربی از خود و دوستانشان که در دوران نوجوانی به سر می‌برند عکاسی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در استان 52 مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار دارد که بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول