اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون پرورش فکری استان تهران:

تهران از نظر تعداد کانون‏‌ها بر اساس جمعیت در رتبه اول کشور قرار دارد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران گفت: استان تهران از نظر تعداد کانون‏‌های پرورش فکری بر اساس جمعیت کودکان و نوجوانان، رتبه اول کشوری را در اختیار دارد.

تهران از نظر تعداد کانون‏‌ها بر اساس جمعیت در رتبه اول کشور قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدصادق رضایی ظهر امروز در آیین بهره‏‌برداری از رصدخانه و مرکز نجوم دماوند که با حضور امام جمعه دماوند و تعدادی از مسئولان شهرستان، مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و تعدادی از معاونان وی برگزار شد، بیان کرد: هم‏چنان با استانداردهای تناسب تعداد کانون با شمار کودکان و نوجوانان فاصله زیادی داریم.

وی تصریح کرد: تلاش تمام مسئولان این مجموعه این است که در مرحله اول به 50 درصد این تناسب و سپس به بیش از 60 درصد آن برسیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در خصوص رصدخانه دماوند تصریح کرد: این رصدخانه با بهترین و به‏روزترین امکانات، از این پس گردشگران و محققان ستاره‌‏شناسی و نجوم زیادی را جذب دماوند خواهد کرد.

 

رضایی به مدیریت و پیگیری توأم با صبر بانیان و مجریان این پروژه اشاره کرد و افزود: نوع بنا و شکل کار به گونه‌‏ای بوده که کار در کمتر از 18 سال به این خوبی و با این کیفیت به اتمام نمی‌‏رسید.

وی ادامه داد: امکانات و تجهیزات این رصدخانه در حدی است که می‌‏توان گفت در جای خود یک دانشگاه نجوم در استان تهران است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در ادامه به نگاه فرهنگی مدیریت و برنامه‌‏ریزی استان تهران اشاره و اظهار کرد: همین نگاه فرهنگی باعث احداث بناهای فرهنگی در دو دهه اخیر در استان تهران و حومه یعنی تهران، قزوین، قم و البرز شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان‏‌های البرز، قم و قزوین را در بهترین حالت ممکن از نظر فرهنگی و کانون‏‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به استانداری‏‌های جدیدشان تحویل دادیم و از این بابت بر خود می‏‌بالیم.

انتهای پیام/2568/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول