اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای کانون پرورش فکری

نهمین جشنواره نیایش در خرمشهر برگزار شد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 خرمشهر از برگزاری نهمین جشنواره نیایش در این شهرستان خبر داد.

نهمین جشنواره نیایش در خرمشهر برگزار شد

حمیده عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: کودکان و نوجوانان خرمشهری در نهمین جشنواره نیایش با موضوع مذهبی اقدام به ساختن نشریه دیواری کردند.

وی با بیان اینکه جشنواره نیایش یک روزه برگزار شد افزود: در ابتدای این جشنواره کودکان و نوجوانان شرکت کننده به دسته‌های پنج نفره تقسیم شدند و به هر گروه یک کتاب مذهبی از مجموعه قصه‌های آسمانی، مقوا در ابعاد 25.35، قیچی مداد رنگی و پاستیل و... داده شد که بچه‌ها در زمان معین شده اقدام به ساخت نشریه دیواری کردند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 خرمشهر، استقبال از این جشنواره را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: فعالیت نشریه دیواری یکی از فعالیت‌های پرمخاطب این مرکز است که ضمن ترویج فرهنگ مطالعه حس انجام کارهای گروهی را در کودکان و نوجوانان افزایش می‌دهد.

وی در پایان با تقدیر از همه گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره 4 خرمشهر با اجرای فعالیت‌های مذهبی در پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان قدم‌های خود را استوار برمی‌دارد و این فعالیت‌ها را در طول سال به شکل مستمر انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در استان 52 مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار دارد که بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول