اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتابخانه‌های عمومی وحدتیه خبر داد

اجرای طرح کتاب من در کتابخانه‌های وحدتیه

مسئول کتابخانه‌های عمومی وحدتیه از اجرای طرح کتاب من در این کتابخانه‌ها خبر داد.

اجرای طرح کتاب من در کتابخانه‌های وحدتیه

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، مریم حیاتی صبح امروز در آیین افتتاح ایستگاه تخصصی مطالعه در وحدتیه، اظهار داشت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه امری بسیار مهم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: وحدتیه از شهرهای صاحب فرهنگ است و مردم این شهر سابقه بسیار زیادی در علم و ادب دارند و به همین دلیل باید به وضعیت کتابخانه‌های این شهر رسیدگی کنیم و امکانات را افزایش دهیم.

مسئول کتابخانه عمومی وحدتیه با اشاره به راه‌اندازی این ایستگاه تخصصی خاطرنشان کرد: با همکاری کتابخانه عمومی وحدتیه و پیگیری مراحل ایجاد ایستگاه مطالعه، در مرکز بهداشتی درمانی شهید سیدحسین مزارعی این مسئله محقق شده است.

وی با بیان اینکه این درمانگاه تنها مرکز درمانی این شهر است تصریح کرد: روزانه تعداد زیادی از مردم و در رده‌های سنی مختلف به آنجا مراجعه می‌کنند و کمابیش یک همراه نیز با خود دارند و ساعتی را در صف ویزیت معطل می‌مانند که بعضاً موجب بی‌حوصلگی افراد می‌شود.

حیاتی اضافه کرد: برقراری این ایستگاه، زمینه‌ای برای مطالعه و پر کردن وقت افراد به‌صورت مفید، آشنایی آنها با نشریات و کتاب در موضوعات مختلف و ایجاد عادت به مطالعه در آنها و شناسایی بیشتر کتابخانه عمومی وحدتیه به مردم و مراجعه آنها به کتابخانه است.

این مسئول گفت: برای اجرای این طرح، تعداد زیادی کتاب و نشریه با موضوعات مختلف به آنها اهداء شده و قرار شد که این امر به‌طور مستمر دنبال شود.

مسئول کتابخانه‌های عمومی وحدتیه از اجرای طرح کتاب من در کتابخانه‌های وحدتیه خبر داد و افزود: این طرح از طرح‌های موفق کشوری است که علاقمندان هر کتابی که نیاز داشته باشند سفارش می‌دهند و در کمترین زمان ممکن به آنها تقدیم می‌شود.

رئیس مرکز بهداشتی وحدتیه نیز با تقدیر از مسئول کتابخانه وحدتیه اظهار کرد: این طرح در واقع یک حرکت فرهنگی و مهم است که امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسد.

محمد جمال‌زاده اظهار امیدواری کرد، با اجرای مداوم آن، زمینه‌ای برای استفاده علاقه‌مندان به مطالعه فراهم شده و موضوعات مختلف به آنها شناسانده شده و از هدر رفتن وقت آنها در صف ویزیت جلوگیری شود.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول