اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی‌ کرمان عنوان کرد

‌ساخت 23 باب کتابخانه توسط خیران در کرمان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی‌ استان کرمان گفت‌: 23 باب از کتابخانه‌های عمومی استان کرمان توسط خیران کتابخانه‌ساز ساخته شده است.

‌ساخت 23 باب کتابخانه توسط خیران در کرمان

محمدجواد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از کمک 350 میلیون ریالی خیران کرمانی به کتابخانه‌های عمومی استان کرمان خبر داد و اظهار داشت:‌ کرمان جزو استان‌های شاخص فرهنگی و پیشرو در ساخت و ساز کتابخانه‌های عمومی توسط خیران است.

وی با اشاره به وجود 118 باب کتابخانه عمومی در استان کرمان افزود:‌ 23 باب از این کتابخانه‌ها توسط خیران کتابخانه‌ساز ساخته شده است.

حسین‌زاده عنوان کرد: 118 باب کتابخانه استان کرمان یک میلیون و 270 هزار جلد کتاب را در اختیار علاقمندان به مطالعه قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: بیش از 14 هزار متر مربع از فضای کتابخانه‌های استان کرمان توسط خیران ساخته‌ و 16 هزار متر مربع زمین از این طریق برای ساخت کتابخانه اهدا شده است.

حسین‌زاده با اشاره به‌ تشکیل انجمن خیران کتابخانه‌ساز کشور‌ در استان کرمان ابراز داشت: هیئت موسس انجمن نیز تشکیل شده و با عنوان انجمن خیران کتابخانه‌ساز دیار کریمان اخذ مجوز و به ثبت رسیده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان اذعان داشت: امیدواریم با تشکیل انجمن همه کسانی که قصد دارند در حوزه کتاب و کتابخوانی فعالیت کنند‌ با ما همکاری داشته و بتوانیم به افق تعیین شده 1404 در این حوزه فرهنگی با همکاری یکدیگر دست یابیم.

به گزارش فارس، کمک 350 میلیون ریالی خیران کتابخانه‌ساز کرمانی به کتابخانه‌های عمومی ترابی موسوی زنگی‌آباد، مسجدالنبی (ص) کرمان و کتابخانه عمومی یزدانی‌فرد اهدا شده است.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول