اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب

فعالان حوزه کتاب و کتابخانه‌های خوزستان تقدیر می‌شوند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، تقدیر از منتخبان و افراد نمونه در حوزه کتاب و کتابخوانی این استان را خبر داد.

فعالان حوزه کتاب و کتابخانه‌های خوزستان تقدیر می‌شوند

لفته منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بیست و یکمین هفته کتاب در کشور از تاریخ 25 آبان ماه آغاز و تا تاریخ دوم آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال نیز برای این هفته برنامه‌های متنوع و مختلفی را در نظر گرفته‌ایم که با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و در شهرستان‌ها نیز با همکاری ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان ادامه داد: امسال طی یک برنامه منظم و کارشناسی شده از اشخاص برتر و نمونه در حوزه‌های مختلف با نظر کارشناسان و شاخص‌های معین در آئین بزرگداشت بیست و یکمین هفته کتاب تقدیر خواهد شد که این تقدیر نتیجه زحمات و تلاش‌ها و همکاری‌های مستمر آنهاست که در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تلاش‌های ویژه‌ای را انجام داده‌اند.

منصوری اضافه کرد: تقدیر از کتابداران نمونه، مسئولان نمونه کتابخانه‌ها، کتابخانه‌های نمونه، کتابداران برتر فرهنگی، کتابخوانان نمونه، کتابخانه برتر فرهنگی، پیشکسوتان نمونه، خبرنگاران نمونه، فرمانداران نمونه، شهرداران نمونه، مدیران نمونه، کارشناسان نمونه و.... در هفته کتاب با حضور مسئولان ارشد استان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به عرصه کتاب و کتابخوانی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان باقیات صالحات می‌ماند و نیاز است همه مسئولان و کارشناسان در این عرصه فعال باشند که شاهد ارتقای فرهنگ مطالعه در استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، در دومین سمینار روابط عمومی استان که در اهواز برگزار شد، از لفته منصوری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به عنوان پیشکسوت روابط عمومی و مدیر ارتباط گستر تقدیر شد.

در متن لوح تقدیر از سوی جمال درویش مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و خسرو ممبینی دبیر دومین سمینار روابط عمومی استان اعطا شده، آمده است: «چنانچه ارتباطات عالمانه و خردورزانه براساس ارزش‌های جامعه بنا و پی‌ریزی شود، مؤثرترین عامل توسعه انسانی است.

برگزاری دومین سمینار روابط عمومی‌های استان خوزستان از یک سو محل ظهور و سنجش استعدادهای نهفته و آشکار و ارج نهادن به امر شفاف‌‌سازی و اطلاع رسانی بوده و از سوی دیگر بیانگر توسعه روح ارتباطی و همبستگی سازمانی است.

بدین وسیله از تلاش‌های خالصانه شما پیشکسوت روابط عمومی استان خوزستان که با تکیه بر تجربه گرانبهای خود درفش تعامل و تفاهم را با صداقت، شجاعت و امانت بر بلندای افکار عمومی برافراشته‌اید تقدیر می‌شود.

به امید آنکه حق تعالی یاری بخش گام‌های استوار در راه ترویج هرچه بیشتر ارتباطات انسانی و اطلاع‌رسانی اثربخش و نوین باشد.»

همچنین سیدخلف موسوی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تقدیم لوح تقدیر به لفته منصوری، از تلاش وی به منظور فراهم کردن موجبات اشتغال و به کار گیری تعدادی از جوانان و فارغ‌التحصیلان استان قدردانی کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: «بی‌شک پویایی، ترقی و تعالی هر جامعه، مدیون خدمات و مجاهدت‌های انسان‌های فرهیخته و خردمندی خواهد بود که همواره خرسندی حق تعالی و خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خویش قرار می‌دهند.

بدینوسیله از تلاش‌های ارزنده شما که موجبات اشتغال به کار تعدادی از جوانان و فارغ‌التحصیلان استان را فراهم کرده صمیمانه تقدیر و تشکر کرده، سلامت و موفقیت روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف خوزستان از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول