اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان لنده عنوان کرد

تخصیص 150 میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده

فرماندار شهرستان لنده گفت: در راستای توسعه و خرید تجهیزات و امکانات اداری برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال به این امر اختصاص داده شد.

تخصیص 150 میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده با اشاره به واقعه سراوان و شهادت جمعی از فرزندان ملت ایران در مقابله با اشرار اظهار داشت: صلابت و اقتدار قوه قضائیه در برخورد با اشرار و گروهک‌های تروریستی بار دیگر نشان داد که نظام و ملت در برابر کوچکترین تحرکی برعلیه اقتدار و امنیت ملت ایران کوتاه نخواهد آمد و پاسخی دندان‌شکن به آن‌ها خواهند داد.

وی با اشاره به لزوم آشنایی و ترویج فرهنگ‌ کتابخوانی در میان دانش‌آموزان افزود: حضور و بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه عمومی شهید باهنر لنده بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ کتابخوانی بین دانش‌آموزان است که اداره آموزش و پرورش باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده به لحاظ کتاب و کتابخوانی دارای بهترین جایگاه به نسبت سایر شهرستان‌های استان است.

فاطمیان تصریح کرد: شهرداری‌ها با پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه‌ها بخش زیادی از مشکلات مالی کتابخانه‌ها را حل خواهند کرد.

فاطمیان افزود: در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال جهت خرید تجهیزات و امکانات اداری برای کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده تخصیص داده شد.

فرماندار شهرستان لنده اظهار داشت: ترویج و تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از تأکیدات دین مبین اسلام است که باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/82013/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول