اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی باشت خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزش تربیت‌ دینی برای مربیان مهدهای کودک باشت

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی باشت گفت: دوره‌های آموزشی مربیان مهد کودک به منظور بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی مربیان مهدها در قالب دوره آموزشی دینی در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری دوره‌های آموزش تربیت‌ دینی برای مربیان مهدهای کودک باشت

حجت‌الاسلام اکبر ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت، اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مربیان مهد کودک به منظور بالا بردن سطح اطلاعات و آگاهی مربیان مهدها در قالب دوره آموزشی دینی در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه تربیت دینی کودکان، افزود: در این دوره آموزشی که در قالب پنج جلسه برگزار شد تعداد زیادی از مربیان مهد کودک‌های این شهرستان در آن شرکت داشتند.

وی برگزاری چنین دوره‌هایی را مهم دانست و افزود: ارتقای فرهنگ دینی در مهدهای کودک، آموزش مفاهیم دینی به صورت خلاقانه و کاربردی از اهداف تربیتی این دوره‌ها است.

ظهرابی در ادامه عنوان داشت: تربیت دینی و بیان مهارت‌های زندگی برای نونهالان از مهم‌ترین وظایف مربیان مهدهای کودک است که لازم است به صورت جدی به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه، کودکان امانت در دست مربیان هستند، گفت: والدین کودکان نیز خواهان مشاهده تأثیرات تربیت‌های دینی و آموزش مهارت‌های زندگی در کودکان خود هستند.

این مسئول افزود: در این جلسات روش‌های جذاب‌سازی و چگونگی اداره کلاس‌های دینی ویژه کودکان برای مربیان بیان می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی باشت خاطرنشان کرد: در دور‌ه‌هایی که در آینده برای مربیان برگزار می‌شود، حضور اولیا هم ضروری است تا بتوان مسائل و مشکلات فرزندان خود را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/82007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول