اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از استعفای سعید بسطامی

ناصر صالح سرمربی فوتسال راه ساری شد

پس از استعفای سعید بسطامی، ناصر صالح به عنوان سرمربی هدایت تیم فوتسال راه ساری را بر عهده گرفت.

ناصر صالح سرمربی فوتسال راه ساری شد

سعید نجاریان مدیر عامل راه ساری با تایید این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: صالح که  از مربیان موفق فوتسال و همچنین مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می‌شود، از روز شنبه 11 آبان کارش را به عنوان سرمربی با راه ساری آغاز می‌کند.

وی افزود: پس از استعفا سعید بسطامی به دنبال بهترین گزینه برای هدایت راه ساری بودیم که با صالح وارد مذاکره شدیم.

نجاریان تصریح کرد: در بازی دو تیم راه ساری و هلال احمر تبریز که در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، ناصر صالح در سالن حضور داشت و از نزدیک نظاره‌گر بازی بازیکنان راه ساری بود.

مدیرعامل راه ساری در ادامه با تشکر از زحمات سعید بسطامی ابراز داشت: بسطامی از مربیان بزرگ فوتسال کشور است که با توجه به شناختی از بازیکنان تیم دارد به عنوان مشاور از وی در کنار استفاده می‌شود.

این مسئول با اشاره به نتایج بسیار ضعیف تیم راه ساری در فصل جاری این رقابت‌ها ابراز داشت: جایگاه و شخصیت در جدول در شان این تیم با سابقه و ریشه‌ای نیست و باید با تلاش بازیکنان تغییر کند.

نجاریان گفت: بازیکنان تیم در هفت هفته به هیچ عنوان انتظارات هواداران، کادر فنی و مدیریت باشگاه را برآورده نکردند و یکی از ضعیف‌ترین نتایج در طول لیگ دست یافتند.

مدیرعامل راه ساری در پایان با تقدیر از تماشاگران تیمش به دلیل صبر و حوصله‌شان افزود: امیدوارم با تغییر سرمربی به بازیکنان شوک وارد شود تا در ادامه لیگ به نتایج دلخواه هواداران دست یابند.

به گزارش فارس، ناصر صالح  ضمن مربیگری در تیم ملی فوتسال و دانشجویان کشورمان و سابقه مربیگری در تیم‌های دانشگاه آزاد، شن‌سا ساوه، شهید منصوری قرچک، پوشینه بافت قزوین، شهر آفتاب تهران، پاس تهران و همچنین النادی قطر را در کارنامه ورزشی خود دارد.

تیم فوتسال راه ساری از هفت بازی شش شکست و تنها یک تساوی کسب کرد و در قعر جدول جای دارد و خطر سقوط را احساس می‌کند.

انتهای پیام/86005/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول