اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح درجه 1، 2 و 3

دوره مربیگری ورزش‌های رزمی کشور در قم برگزار می‌شود

مربیان فعال در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به منظور ارتقای دانش خود در دوره‌های مربیگری این رشته ورزشی شرکت می‌کنند.

دوره مربیگری ورزش‌های رزمی کشور در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان در راستای ارتقای دانش مربیان فعال در این رشته ورزشی در نظر دارد به میزبانی هیئت رزمی استان قم دوره‌های مربیگری تئوری درجه‌های یک، دو و سه را در بخش آقایان و بانوان به صورت کشوری برگزار کند.

دوره‌های مربیگری ورزش‌های رزمی در حالی به میزبانی قم برگزار می‌شود که از سوی کمیته آموزش این فدراسیون برای مربیان مایل به شرکت در این دوره‌های آموزشی، شرایط و مدارک مورد نیاز را به منظور حضور و ثبت نام اعلام کرده است.

بر این اساس مربیان شرکت کننده باید حداقل 20 سال سن داشته باشند و به هنگام ثبت نام یک برگ تصویر شناسنامه و کارت ملی و کارت همراه با یک عدد پوشه را تحویل ثبت‌نام کنندگان این دوره بدهند.

همچنین داشتن حکم فنی دان یک فدراسیون ورزش‌های رزمی، تصویر گواهینامه مربیگری عملی درجه یک از جمله دیگر شرایط ثبت نام در دوره‌های آموزش مربیگری فدارسیون ورزش‌های رزمی به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم محسوب می‌شوند.

مربیان مایل به حضور در این دوره‌های آموزشی البته باید از کارت بیمه ورزشی سال جاری نیز برخودار باشند و به هنگام ثبت‌نام کپی آن را همراه با کارت هوشمند ورزشی خود و دو قطعه عکس به ثبت نام کنندگان این دوره آموزشی ارائه کنند.

ارائه کپی آخرین مدرک تحصیلی با داشتن حداقل مدرک دیپلم، ارائه اصل برگه عدم سوء پیشینه و گواهی اشتغال به خدمت برای کارمندان، ارائه اصل برگه عدم اعتیاد برای تمام شرکت‌کنندگان هر دو بخش آقایان و بانوان ضروری است.

البته هزینه اسکان شرکت‌کنندگان در دوره رایگان است و مدرسین دوره با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این دوره حضور می‌یابند، ضمن اینکه این دوره‌های آموزشی ویژه مربیان از بیست و هفتم تا سی ام آبان ماه برگزار می‌شود.

هیئت ورزش‌های رزمی استان قم نیز خوابگاه مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم واقع در بلوار امین قم را برای اسکان مربیان شرکت کننده در دوره‌های آموزش مربیگری ورزش‌های رزمی در نظر گرفته است.

انتهای پیام/78002/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول