اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دفتر بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل

آزمون دوره مقدماتی تربیت مربی نهج‌البلاغه برگزار شد

به همت دفتر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل و با حضور 400 نفر از شرکت‌کنندگان آزمون ورودی دوره مقدماتی تربیت مربی نهج‌البلاغه برگزار شد.

آزمون دوره مقدماتی تربیت مربی نهج‌البلاغه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این آزمون صبح امروز در محل کتابخانه مرکزی اردبیل با حضور 400 نفر از داوطلبان و با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در محل کتابخانه مرکزی اردبیل برگزار شد.

در آزمون دوره مقدماتی تربیت مربی نهج‌البلاغه 276 نفر از بانوان به همراه 123 نفر از آقایان از سطح استان اردبیل با پاسخگویی به سئوالات چند گزینه‌ای، سطح دانش اسلامی و علوی خود را جهت ورود به دوره مقدماتی تربیت مربی نهج‌البلاغه محک زدند.

این آزمون که با حضور حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، رحیم انوری رئیس دفتر نهج‌البلاغه اردبیل، صمد نوع‌خواه معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و با نظارت سید قریشی معاون امور استان‌های بنیاد نهج‌البلاغه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دفتر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل اظهار داشت: دوره مقدماتی تربیت مربی نهج‌البلاغه با بهره‌گیری از سرفصل‌های مصوب و در چارچوب استانداردهای علمی بنیاد نهج‌البلاغه کشور در اردبیل برگزار خواهد شد.

رحیم انوری تصریح کرد: در این دوره چهار ماهه، 80 نفر از منتخبان در قالب دو گروه 40 نفره از بانوان و آقایان طی 180 جلسه، تحت آموزش مقدماتی معارف علوی و نهج‌البلاغه قرار خواهند گرفت.

وی گفت: نتایج آزمون روز 20 آبان ماه از طریق سایت بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل اعلام می‌شود.

رئیس دفتر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل در پایان سخنان خود یادآور شد: دوره مقدماتی تربیت مربی نهج‌البلاغه نیز از 30 آبان ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/62005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول