اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

تسریع در رفع مشکل سوخت زمستانه مدارس چرام

فرماندار چرام با اشاره به بحث سوخت مدارس گفت: لازم است هماهنگی بین شرکت نفت و آموزش و پرورش به وجود بیاید و مشکل سوخت زمستانه مدارس برطرف شود.

تسریع در رفع مشکل سوخت زمستانه مدارس چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار چرام، امام جمعه و دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله 13 آبان، اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور حماسه دانش‌آموزان بسیجی همچون شهید حسین فهمیده‌ها است که با حماسه و رشادتشان، انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

فرماندار چرام در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و 36 هزار شهید دانش‌آموز کشور، گفت: یوم‌الله 13 آبان امسال با شور و ابهت بیشتری در راهپیمایی حضور خواهیم یافت و شعار "مرگ بر آمریکا" را رساتر از گذشته سر خواهیم داد چرا که چشم دشمن به حضور ما در این مناسبت‌ها دوخته شده است.

وی با تاکید بر همکاری و تعامل دستگاه‌ها در برگزاری هر چه بهتر این مراسم، عنوان کرد: دانشجویان، ورزشکاران، دانش‌آموزان، اساتید و دستگاه‌های امنیتی به صورت دسته‌های مشخص در راهپیمایی حضور یابند.

نیکروز در ادامه این نشست با اشاره به بحث سوخت مدارس چرام، خاطرنشان کرد: لازم است هماهنگی بین شرکت نفت و آموزش و پرورش به وجود بیاید و مشکل سوخت زمستانه مدارس برطرف شود.

این مسئول با بیان اینکه باید تمام همت و تلاش خود را در جهت ارتقای سطح علمی آینده‌سازان میهن اسلامی به کار گیریم، یادآور شد: کمک به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت وظیفه همه ما است چرا که همه ما دانش‌آموز بوده‌ایم و مشکلات را لمس کرده‌ایم.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول