اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله یک هشتم جام حذفی

زمان دیدار نفت آبادان و تیم گسترش فولاد تبریز مشخص شد

پس از قرعه‌کشی مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال کشور، صنعت نفت آبادان جمعه آینده میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

زمان دیدار نفت آبادان و تیم گسترش فولاد تبریز مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان بعد از ظهر جمعه، 17 آبان ماه جاری در ورزشگاه تختی، میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

سازمان لیگ برتر، پس از قرعه‌کشی مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی فوتبال کشور در روز چهارشنبه هشتم آبان ماه، تاریخ برگزاری دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز را مشخص کرد.

تیم تبریزی هم اکنون در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد، صنعت نفت آبادان نیز با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا، در مکان نهم جدول 14 تیمی گروه اول لیگ دسته یک قرار دارد.

صنعت نفت آبادان در هفته گذشته به دلیل حضور در جام حذفی و دیدار در مقابل سپاهان، از سفر به بندر عباس و دیدار با شهرداری این شهر در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته یک باز ماند.

این تیم قرار بود امروز در آبادان میزبان تیم الوند همدان باشد که به دلیل حضور تیم الوند در جام حذفی این دیدار نیز لغو شد.

طلایی پوشان هفته آینده نیز در چارچوب هفته نهم در شهر یزد میهمان تیم یزدی بود که این دیدار نیز به دلیل حضور نفتی‌ها در جام حذفی و دیدار با گسترش فولاد تبریز لغو گردید.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اعلام سازمان لیگ، تیم صنعت نفت روز جمعه 17 آبان ماه جاری در آبادان و در ورزشگاه تختی میزبان تیم گسترش فولاد تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/72013/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول