اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش:

مناطق جنگی فرهنگ ایثار و شهادت را به دانش آموزان منتقل می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی، آنها را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌کند.

مناطق جنگی فرهنگ ایثار و شهادت را به دانش آموزان منتقل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، موسی اصغری در جلسه هماهنگی و برنامه‎ریزی اعزام اردوی راهیان نور دانش آموزان شهرستان خاش  اظهار داشت:‌ اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی فرصت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در وجود آنها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش در ادامه با تاکید بر حضور با بصیرت در اردوهای راهیان نور تصریح کرد: در اردوهای راهیان نور فرزندانمان را با شهدا انس می‎دهیم تا از راه آنها دور نشویم زیرا شهدا جان گرانبهای خود را برای حفظ نظام دادند.

این مسئول هدف از برگزاری این اردوها را آشنائی دانش آموزان با واژه شهادت، ایثار و دفاع مقدس عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش خاش نیز در این جلسه بیان داشت: دانش آموزان در طول این سفر علاوه بر شرکت در اردوی عملی از یادمان‎های شهدا در هویزه، سوسنگرد، شلمچه و اروند رود بازدید و با آرمان‎های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

قاسم کوچکزایی ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‎اند: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست تصریح کرد:‌ اعزام کاروان راهیان نور با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها را با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا کرد.

فرماندار خاش نیز گفت: این اردوهای راهیان نور به عامل مهمی در تحول معنوی و فرهنگی در کشور مبدل شده است.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور همچون دانشگاهی برای خودسازی معنوی و بهترین جایگاه برای کسب معرفت درونی جوانان است.

این مسئول در پایان ضمن تاکید بر هرچه باشکوه برگزار شدن این اردوها، خاطرنشان کرد: برنامه‎ریزی مناسب در اردوی زیارتی راهیان نور باعث تأثیرگذاری بیشتر بر زائران مناطق جنگی دفاع مقدس خواهد شد و خاطره‌ای به یاد ماندنی برجای خواهد گذاشت.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول