اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جدید بنیاد شهید استان همدان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو برنامه‌های بنیاد شهید است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان بنیاد شهید را نماینده نظام اسلامی برای سپاس از ایثارگران دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو برنامه‌های بنیاد شهید است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو برنامه‌های بنیاد شهید است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ناصر عارف ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تشکر از مدیران سابق بنیاد شهید همدان با بیان اینکه هدف بنیاد شهید خدمت به بهترین بندگان خداست، افزود: مقام معظم رهبری با دیدگاه خاصی ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا را مورد تفقد قرار می‌دهند و جامعه باید از رفتار ایشان الگو بگیرد.

وی ایثارگران را ارزش‌های نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: باید همه دست به دست هم دهیم و در راستای حفظ ارزش‌ها و خدمت‌رسانی به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تلاش کنیم.

مدیرکل جدید بنیاد شهید استان همدان با بیان اینکه نخستین و مهم‌ترین سرمایه دستگاه‌های اجرایی نیروی انسانی است، تصریح کرد: با ایجاد فضای با نشاط و همدلی در راستای خدمت بهینه و ارتقای سطح خدمت به ایثارگران گام‌های محکم و بیشتری بر خواهیم داشت. 

وی رضایتمندی جامعه هدف را برای بنیاد شهید هدف اصلی دانست و افزود: بنیاد شهید خانه امید ایثارگران است و مسائل آنها را تا حد توان پیگیری می‌کنیم.

عارف به اجرای طرح سپاس و تکریم ایثارگران در بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: با تمام وجود برای دفاع از ایثارگران آمادگی داریم و در راستای خدمت‌رسانی به آنها تلاش می‌کنیم.

وی با بیان این که به هیچ گروه و حزبی وابسته نبوده و فقط در خط ولایت حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: روش کاری بنده تعامل با همه دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس برای پیشبرد بهتر امور است.

عارف بنیاد شهید را نماینده نظام اسلامی برای سپاس از ایثارگران دانست و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو برنامه‌های بنیاد شهید است.

وی خطاب به قائم مقام بنیاد شهید ابراز داشت: فاز نخست مجتمع توانمندسازی به اتمام رسیده و فاز دوم نیاز به نصب تجهیزات دارد و برای فاز سوم نیازمند تأمین اعتبار هستیم تا با عنایت سازمان این پروژه به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان یادآور شد: برای برگزاری یادواره‌ها، اجرای طرح بیدار و سپاس و پرداخت هزینه‌های دیون فرهنگی سال گذشته، پرداخت دیون ازدواج و هزینه‌های کفن و دفن والدین نیز به تأمین اعتبار نیاز داریم.

انتهای پیام/89019/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول