اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

مزین شدن معابر به نام شهدا انتقال فرهنگ ایثار است

نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت:‌ نامگذاری خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل به نام و یاد شهدا اسباب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر از گذشته فراهم می‌آورد.

مزین شدن معابر به نام شهدا انتقال فرهنگ ایثار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در جلسه شورای نامگذاری شهرستان اردبیل اظهار داشت: ما امروز باید به وجود این سرمایه‌های عظیم و معنوی جامعه افتخار کنیم و بیش از هر زمان دیگر بکوشیم تا شهدا و ایثارگران جامعه مورد توجه و حرمت‌گذاری قرار گیرند.

وی تصریح کرد: شورا و شهرداری در همین راستا در کنار نامگذاری خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهر به نام سرفرازان این سرزمین سعی می‌کنند با نصب تندیس‌های شهدا یاد و خاطره آنها را گرامی بدارند.

زنجانی نمونه این حرکت شورا و شهرداری را نصب تندیس شهید باکری،‌ غفور جدی و ظهیرنژاد در اردبیل اعلام کرد و افزود: ‌این حرکت به یقین ادامه پیدا می‌کند تا خیابان‌ها و معابر شهری به ایثارگری‌های شهدا و فرزندان دلیر این سرزمین بهتر و بیشتر از گذشته آراسته شوند.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل خاطر نشان کرد: شورای نامگذاری شهرداری بنا به درخواست اهالی سعی می‌کند تا برای کوچه‌ها و معابر شهر اسامی شهدا را برگزیند که در این راستا انتظار داریم اهداف مورد نظر تحقق پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه که با حضور اعضای شورا در شهرداری اردبیل برگزار شد، اعضا با بررسی اسامی مختلف طرح شده برای معابر و میادین جدیدالاحداث و فاقد نام سعی کردند تا این مکان‌ها را به نام شهدا نامگذاری کنند.

در این جلسه اعضای شورای نامگذاری با ارائه لیست معابر جدید و بدون عنوان شهر از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموعه شهرداری اردبیل برای استفاده از اسامی مبارک شهدای گرانقدر در نامگذاری معابر و میادین فاقد نام در سطح شهر اردبیل خبر دادند.

همچنین در ادامه این جلسه با بررسی اسامی مطروحه برای نامگذاری معابر فاقد نام، تعدادی از درخواست‌های شهروندان و نهادهای مختلف نیز در این خصوص مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در رابطه با آن اتخاذ شد.

انتهای پیام/62001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول