اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان البرز تأکید کرد

مبارزه با انحرافات اجتماعی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: برای مبارزه با انحرافات اجتماعی و دینی باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

مبارزه با انحرافات اجتماعی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی ظهر امروز طی سخنانی در جمع ستاد سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان البرز اظهار داشت: دین مبین اسلام و فرهنگ غنی تشیع، نعمت ارزشمندی است که نصیب ملت ایران شده است و اگر می‌خواهیم شیعه واقعی حضرت علی (ع) باشیم، باید وظائف مربوط به یک شیعه راستین مولا علی (ع) را انجام دهیم.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به شیعیان جهان، گفت: در جهان امروز که دشمنان قسم خورده اسلام توطئه‌های متعددی علیه شیعیان به کار بسته‌اند، وظیفه ما سنگین‌تر از گذشته بوده و شیعیان امیرمومنان در آینده آزمون‌های سخت‌تری را در پیش دارند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: شرایط امروز به طور قطع دشوار‌تر از گذشته است، چرا که دشمنان ما تمام توان خود را به میدان آورده و از هیچ حیله و نیرنگی برای اینکه صدای شیعیان به گوش جهانیان نرسد، فروگذاری نخواهند کرد.

حسینی همدانی بیان داشت: یکی از توطئه‌های دشمنان ترویج فرهنگ غربی و منحرف کردن ذهن جوانان ما است و اگر می‌خواهیم در مبارزه با انحرافات و ناهنجاری‌های اجتماعی موفق باشیم، باید فرهنگ ایثار و شهادت را که ریشه در دین اسلام و فرهنگ تشیع دارد، ترویج کنیم.

وی تأکید کرد: در این راستا خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظایف سنگین‌تری بر عهده دارند، چراکه به عنوان الگوی صبر و ایثار مردم باید پیشگام مبارزه با دشمن باشند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به فعالیت‌های ستاد سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان البرز اظهار داشت: این افتخار به طور قطع نصیب هر کسی نمی‌شود و شما باید هر لحظه برای خدمت به خانواده معظم شهدا آماده باشید.

حسینی همدانی در پایان متذکر شد: هرچقدر بتوانیم یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان را بیشتر زنده نگاه داریم، جوانان و نوجوانان ما از انحرافات اجتماعی به دور خواهند ماند.

همچنین در ادامه این جلسه حسین شادمان، رئیس این ستاد نیز طی سخنانی به بیان اقدامات انجام شده، پرداخت و گفت: این ستاد در سال‌های نخست انقلاب و در همان سال‌های جنگ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز برای انجام وظایف خود در قبال خانواده معظم شهدا و ایثارگران تلاش‌های بسیاری انجام داده است.

وی بیان داشت: در استان البرز بیش از 14 گروه به طور مرتب با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتباط مستقیم دارند و این کار را نه تنها وظیفه خود، بلکه سعادتی بزرگ می‌دانیم.

شادمان اضافه کرد: همچنین گروه حضرت ابوالفضل العباس (ع) که متشکل از جانبازان دفاع مقدس است، این ستاد را یاری کرده و آنها نیز با خانواده معظم شهدا ارتباط دارند.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول