اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر مطرح کرد

گناوه و دیلم در معرض آسیب سیل/ بازگشایی مسیرها در کوتاه‌ترین زمان

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان بوشهر گفت: در صورت بارش‌های شدید در هفته آینده، شهرستان‌های گناوه و دیلم در معرض آسیب بیشتری نسبت به سایر نقاط هستند.

گناوه و دیلم در معرض آسیب سیل/ بازگشایی مسیرها در کوتاه‌ترین زمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رجایی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به خشمسالی‌های 8 سال گذشته در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان بوشهر به بارندگی‌های نامشخص عادت کردیم، احتمال اینکه در معرض خطر باشیم بیشتر خواهد بود.

وی بیان داشت: بیشترین تهدید سیل در استان بوشهر زمانی است که در استان بالادست بوشهر بارندگی بیشتر باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال بارندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر است، در صورت بارش بیش از 30 میلیمتر در گناوه و دیلم، در این شهرستان‌ها با مشکل مواجه خواهیم شد.

رجایی اضافه کرد: با وجود این پیش‌بینی‌ها، نخستین مرکز جمعیتی که احتمال مشکل خواهیم داشت شهر گناوه است بنابراین باید توجه جدی در زمان وقوع سیل به این شهرستان داشته باشم.

وی گفت: برای شهر گناوه باید تمهیدات ویژه اندیشیده شود تا در هفته آینده با کمترین مشکل رو به رو شویم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر اضافه کرد: اگر در استان فارس بارش شدید باشد در استان مشکل چندانی نخواهیم داشت چرا که سد رئیسعلی دلواری با 500 میلیون متر مکعب ظرفیت آبگیری دارد و نگرانی از سیل در این بخش نداریم.

رجایی افزود: اما وضعیت شهر برازجان هم ممکن است بحرانی شود بنابراین مسئولان باید نسبت به بهبود وضعیت آبراه‌های درون شهر برازجان اقدام لازم انجام دهند.

وی در مورد بوشهر هم گفت: بوشهر در ذات خود در زمان بارندگی آبگرفتگی خواهد داشت اما تخلیه و بازگشایی مسیرها در بوشهر باید در کوتاه‌ترین زمان انجام شود تا با بحران مواجه نشویم.

انتهای پیام/66006/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول