اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5:

آسیبی به تاسیسات ذخیره‌سازی گندم سیلوی شهید رواقی وارد نشده است

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 به دنبال وقوع حادثه‌ای در انبار ملزومات جانبی و انبار شرکت تعاونی مصرف کارکنان این شرکت از صحت و امنیت کامل تاسیسات و ذخائر استراتژیک گندم سیلوی شهید رواقی مشهد خبر داد.

آسیبی به تاسیسات ذخیره‌سازی گندم سیلوی شهید رواقی وارد نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5، ایرج حسن‌پور در خصوص این حادثه و چگونگی مدیریت بحران مربوطه گفت: حادثه در ساعات اولیه روز پنجشنبه اتفاق افتاد که پس از اعلام حریق توسط پرسنل با تلاش مدیران، کارکنان و پرسنل فنی و آتش‌نشان این شرکت و نیز تلاش عوامل خدوم آتش‌نشانی مشهد، حادثه در انبار ملزومات و انبار شرکت تعاونی، مهار و از سرایت به تاسیسات ذخیره‌سازی گندم در سیلوی قدیم مجتمع شهید رواقی مشهد جلوگیری شد.

وی با اشاره به تفکیک انبارهای ذخیره‌سازی گندم از انبارهای سایر ملزومات افزود: استحکامات و تاسیسات سیلوی مشهد از ایمنی خاصی برخوردار است و تمام تلاش پرسنل این شرکت حفظ، نگهداری و حراست از دسترنج گندم‌کاران استان است.

حسن‌پور با بیان اینکه علت وقوع حادثه توسط کارشناسان مربوطه کماکان در دست بررسی است، تاکید کرد: این حادثه صرفاً در انبارهای ملزومات و جانبی این شرکت صورت گرفته و هیچ‌گونه آسیبی به تاسیسات ذخیره‌سازی گندم وارد نشده است.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول