اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار صومعه‌سرا خبر داد

شناسایی منازل خسارت دیده از سیل در صومعه‌سرا

شهردار صومعه‌سرا از شناسایی منازل مسکونی خسارت دیده ناشی از بارندگی و آبگرفتگی‌های اخیر این شهر و جبران بخشی از این آسیب‌ها خبر داد.

شناسایی منازل خسارت دیده از سیل در صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسن آقاجانی صبح امروز در جریان بازدید از وضعیت آبگرفتگی این شهر خدمت به مردم را از مهم‌ترین وظیفه هر مسئولی دانست.

*صومعه‌سرا شهر آسیب‌دیده از بارندگی اخیر

وی با اشاره به شدت بارندگی‌های اخیر در گیلان و ایجاد آبگرفتگی در برخی شهرهای آن، تصریح کرد: صومعه‌سرا نیز یکی از شهرهای خسارت دیده از این بارندگی‌های اخیر استان است.

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه خروجی‌های خوبی برای برون‌رفت آب‌های سطحی در این شهر وجود ندارد، ادامه داد: این امر باید با استفاده از ظرفیت کانال‌های موجود برطرف شود.

وی به میزان خسارت‌های وارد شده به منازل مسکونی شهر صومعه‌سرا به دلیل شدت آبگرفتگی‌ها اشاره کرد و افزود: اقدام‌های اولیه امداد رسانی به مناطق آبگرفته صومعه‌سرا در همان ساعات اولیه بارندگی انجام شد.

آقاجانی متذکر شد: شهرداری صومعه‌سرا اکنون در حال تنظیم برآوردی از میزان خسارت‌های وارد شده به منازل مسکونی شهروندان و وسایل داخل آن است.

به گفته وی، عملیات مذکور با همکاری اداره‌ها و نهادهای امدادرسان به ویژه با پشتیبانی کمیته امداد صومعه‌سرا انجام می‌شود.

*شناسایی منازل مسکونی خسارت دیده در بارندگی‌های اخیر صومعه‌سرا/لزوم شناسایی نقاط حادثه‌خیز در صومعه‌سرا

این مسئول از شناسایی خانه‌های آسیب‌دیده ناشی از بارندگی و آبگرفتگی‌های اخیر در صومعه‌سرا خبر داد و گفت: بخشی از این خسارت و آسیب‌ها با همکاری دیگر دستگاه‌های دولتی صومعه‌سرا جبران می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه از اکنون تمام نقاط حادثه‌خیز صومعه‌سرا باید شناسایی شوند، یادآور شد: شناسایی کامل و دقیق این نقاط در اجرای خدمات امدادی و برطرف‌سازی برخی مشکلات امری مهم تلقی می‌شود.

آقاجانی با اشاره به اینکه صومعه‌سرا دومین شهر تصادفی گیلان به شمار می‌رود، متذکر شد: این آمار با یک مدیریت سنجیده، تدبیر مناسب و همکاری هدفمند قابل کاهش است.

وی، نخستین گام در کاهش آمار تصادفات جاده‌ای صومعه‌سرا را راه‌اندازی دوباره پارک ترافیکی این شهر عنوان کرد و یادآور شد: فرهنگ‌سازی ترافیکی باید از سنین پایین و در دوران کودکی شکل گیرد.

شهردار صومعه‌سرا، کودکان را بهترین مأموران قانون در بدنه خانواده‌ها برای تذکر رعایت و اجرای قانون به والدین ذکر کرد.

*افزایش سرویس‌های بهداشتی در صومعه‌سرا

وی یکی از محوری‌ترین مشکلات مسافران و مهمانان به شهر صومعه‌سرا را کمبود سرویس‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: سرویس‌های بهداشتی صومعه‌سرا در یک برنامه مدون کوتاه مدت افزایش می‌یابند.

آقاجانی به اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در ساختمان شهرداری صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: طرح تکریم ارباب رجوع با جدیت بیشتری در ساختمان شهرداری صومعه‌سرا برای ارتقای رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

وی ارائه خدمات شهری را نیازمند امکانات کافی دانست و تصریح کرد: بیشتر دستگاه‌های مخصوص نظافت شهری شهرداری صومعه‌سرا مستهلک است.

به گفته شهردار صومعه‌سرا، این نهاد برای ارائه خدمات بهتر شهری به شهروندان نیازمند دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی و دو دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله است.

انتهای پیام/84003/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول