اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان صورت می‌گیرد

واگذاری سالن‌های ادارات کهگیلویه و بویراحمد به زوج‌های جوان

مدیرکل امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسات هم‌اندیشی ازدواج آسان مقرر شد سالن‌های ادارات در اختیار زوج‌های جوان جهت برگزاری مراسم ازدواج قرار داده شود.

واگذاری سالن‌های ادارات کهگیلویه و بویراحمد به زوج‌های جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در جشنواره پیوند آسمانی با تبریک به زوج‌های جوان به مناسبت آغاز زندگی مشترک در ماه ذی‌الحجه اظهار کرد: با توجه به این‌که ماه ذی‌الحجه به عنوان پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) بوده در سراسر کشور جشنواره‌ای با همین عنوان برگزار می‌شود که امروز در یاسوج برگزار شد.

مدیرکل امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که انسان‌ها به عنوان محور توسعه سالم و پایدار هستند، گفت: ازدواج سالم و به دور از هرگونه تشریفات و هزینه‌بر زمینه‌ساز زندگی، خانواده و جامعه سالم است.

خاضع هدف از برگزاری جشنواره پیوند آسمانی را ترویج ازدواج آسان عنوان کرد و گفت: نباید در امر ازدواج سخت‌گیری صورت گیرد و بدون تشریفات خاص مراسم ازدواج زوج‌های جوان را فراهم کنند تا زندگی و جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

وی بر نهادینه کردن ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری مراسم ازدواج آسان می‌تواند از بروز ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌ها در جامعه کاسته شود و بدون در نظر گرفتن تشریفات خاص مراسمات عروسی را برگزار کنند.

مدیرکل امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: خانواده‌ها، رسانه‌ها، مسئولان و همه و همه باید به میدان آیند و در راستای نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان در جامعه همت و تلاش مضاعفی داشته باشند.

این مسئول امور جوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم جوانان و زوج‌های جوان سیره نبوی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) را سرلوحه قرار دهند و از زندگی مشترک این دو بزرگوار درس‌های زندگی را یاد بگیرند.

مدیرکل امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های این سازمان در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: برگزاری هم‌اندیشی ازدواج آسان با حضور مشاوران دستگاه‌ها برگزار شده که با استقبال خوبی روبرو بود.

خاضع راه‌اندازی سایت کهگیلویه و بویراحمد ویژه ازدواج آسان را از دیگر برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و گفت: در جلسات هم‌اندیشی ازدواج آسان مقرر شد سالن‌های ادارات به زوج‌های جوان جهت برگزاری مراسمات ارائه شود.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول