اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام میرمرشدی در گفت‌وگو با فارس:

روز مبارزه با استکبار تا مرگ آمریکای سلطه گر ادامه دارد

نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: روز مبارزه با استکبار تا مرگ آمریکای سلطه گر ادامه دارد.

روز مبارزه با استکبار تا مرگ آمریکای سلطه گر ادامه دارد

حجت‌الاسلام سید محی‌الدین میرمرشدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصفهان در خصوص 13 آبان روز مبارزه با استکبار و ضرورت تداوم مبارزه با مستکبران عالم، اظهار کرد: مسئله دشمنی آمریکایی‌ها با ایران بیش از 60 سال سابقه دارد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در طول این مدت انواع مختلف ظلم‌ها و خیانت‌ها را علیه ایران روا داشته‌اند و ملت ایران همواره یک خاطره تلخ و سیاه از آمریکایی‌ها داشته است.

نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه تصریح کرد: دشمنی ایران با آمریکا به عنوان یک کشور مستکبر زمانی به اوج می‌رسد که در 13 آبان 58 مشخص می‌شود، آمریکا در خاک ایران و در سفارتخانه خود علیه نظام و ملت ایران جاسوسی کرده است و اینجا بود که ملت ایران بر خود این حق را قائل شد که با آن‌ها به شدت برخورد کند.

وی اضافه کرد: هیچ‌گاه آمریکایی‌ها از مواضع سلطه‌گرانه خود در قبال کشورهای اسلامی و به ویژه ایران کوتاه نیامده‌اند و حتی با جسارت کامل اعلام کرده‌اند که در کودتای 28 مرداد علیه نظام و مردم ایران نقش داشتند و در طول این مدت هرگز حق را به ملت و نظام ایران نداده‌اند و از کرده خود به صورت عملی پشیمان نبوده‌اند.

میرمرشدی افزود: متأسفانه آمریکایی‌ها باز هم در آزمایش اخیر یعنی مسئله هسته‌ای ایران با گروه 5+1 ثابت کردند که با نظام و ملت ایران صادق نیستند و به دنبال خیانت هستند.

وی ‌اظهار کرد: 13آبان زمانی نباید برگزار شود که ما شاهد اثبات حسن نیت مستکبران و در رأس آن‌ها آمریکا با یک اقدام عملی باشند و به ویژه ما باید امسال پرشور تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی13 آبان شرکت و آن را برگزار کنیم.

نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه ابراز کرد: شعار مرگ بر آمریکا و روز مبارزه با استکبار در 13 آبان تا زمانی باید ادامه پیدا کند که آمریکاییان سند مرگ، آمریکای سلطه گر را خود امضا کنند و مرگ مستکبران برتری جوی را باور کنند و سعی کنند، براساس حق و عدالت در جهان رفتار کنند.

وی در پایان یادآور شد: کوتاه آمدن نظام و ملت ایران در برابر مستکبران و در رأس آن‌ها آمریکا و همچنین حرکت‌هایی چون عدم برگزاری راهپیمایی‌هایی با محوریت مبارزه با استکبار؛ نشان از خیانت کردن به خون شهدا است.

انتهای پیام/63001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول