اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با یوم‌الله 13 آبان

جنایات استکبار جهانی در چهارمحال و بختیاری تبیین می‎شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جنایات استکبار جهانی در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با 13 آبان در استان تبیین می‎شود.

جنایات استکبار جهانی در چهارمحال و بختیاری تبیین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی صبح امروز در نشست ستاد یوم‌الله 13 آبان این استان اظهار کرد: امسال راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و برگزاری برنامه‌های ویژه این روز، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و ضروری است تا با همکاری و هماهنگی لازم در اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها تلاش کرد.

وی، بصیرت‌‎افزایی را از مهمترین اهداف برگزاری ویژه‌برنامه‌های 13 آبان اعلام کرد و گفت: آشنایی نسل جوان با توطئه‌های دشمن، ایجاد شور انقلابی در مردم، تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و تبیین فتنه‌ها و زیاده‌خواهی‌های دشمن از دیگر این اهداف است.

گرجی از فعالیت 13 کمیته برگزاری ویژه‌برنامه‌های 13 آبان در استان خبر داد و افزود: کمیته‌های دانش‏آموزی، دانشجویی، روحانیت، فرهنگی و هنری، امنیت و ترافیک، اطلاع‌رسانی، فضاسازی، امور شهرستان‌ها، ارزیابی و ادارات از جمله این کمیته‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 57 نقطه این استان خبر داد و گفت: این راهپیمایی به طور همزمان در سراسر استان راس ساعت 10 صبح برگزار می‎شود.

گرجی تصریح کرد: این برنامه در شهرکرد از نقاط مختلف آغاز و در نهایت به میدان امامزادگان دو معصوم(ع) شهر منتهی می‎شود.

وی از برگزاری مراسم سخنرانی در هشت شهرستان استان خبر داد و گفت: در این برنامه‌ها روند روابط ایران و آمریکا و جنایات این کشور در سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تبیین می‎شود.

گرجی خاطرنشان کرد: از کمیته‌های عضو انتظار می‎رود با همکاری و هماهنگی لازم بستر لازم را برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این روز فراهم کنند.

انتهای پیام/68004/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول