اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

استکبار کوردل با حرکت‌های تروریستی تنها گور خود را می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: استکبار جهانی و جیره‌خوارانش با ترور و حملات تروریستی تنها گور خود را می‌کنند و خواهند دید مردم در 13 آبان‌ماه با چه شوری انزجار خود را از آنان اعلام می‌کنند.

استکبار کوردل با حرکت‌های تروریستی تنها گور خود را می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر رشید ظهر امروز در سفر به شهرستان خلیل‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی کشوری عدالت‌گستر است و با ظلم در هر زمان و مکانی مقابله می‌کند.

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی شرارت‌ها و اقدامات تروریستی دشمنان وجود داشته و برای ایران اسلامی تازگی ندارد؛ ولی آنها منافع خود را در شرارت می‌بینند و با این اقدامات ملت ما آبدیده‌تر می‌شود.

وی با اشاره به جنایت تروریست‌ها در سراوان تصریح کرد: ملت و خانواده‌های معظم شهدا، عزم خود را جزم کرده و در راه انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

رشید ترور ناجوانمردانه تروریست‌ها و اشرار مسلح را محکوم کرد و گفت: ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس پا در رکاب انقلاب دارند و ذره‌ای از اصول خود کوتاه نخواهند آمد.

وی فرا رسیدن 13 آبان‌ماه و هفته بسیج دانش‌آموزی را گرامی داشت و اظهار کرد: گفتمان جدیدی که مطرح شده هیچ‌وقت مغایر با آمادگی و حضور ملت نیست و خواهید دید مردم پررنگ‌تر از سال‌های قبل این ایام را گرامی خواهند داشت.

این مقام مسئول با حضور در منزل پدر شهید مهدی عارفی در شهر کندر ضمن ابلاغ سلام و پیام استاندار خراسان رضوی از خانواده این شهید دلجویی کرد.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول