اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم

استکبار بداند ایران با خون فرزندان خود در میدان جهاد سربلند است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی را گرامی داشت.

استکبار بداند ایران با خون فرزندان خود در میدان جهاد سربلند است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این بیانیه آمده است: مناسبت‌های پرافتخار دفاع مقدس تداعی کننده سال‌های حماسه و ایثار و دلاوری ملت ایران است که از آغاز تا پایان شاهد شکوفایی تازه گل‌هایی از دانش‌آموزان بسیجی بود. بزرگمردان نوجوانی که در سبزترین فصل‌های حیات پربرکتشان، شکفتن غنچه‌های جوانمردی، ایثار و شهادت را به نمایش گذاشتند و در لحظه لحظه‌های عرصه نبرد، جلوه‌های تابناک تاریخ عشق و معرفت را تجلی بخشیدند و گوهر شهادت را از گنجینه دل‌هایی که از موهبت الهی نورانی گشته بود، به دست آوردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: هشتم آبان‌ماه، سالروز شهادت نوجوان دلاور بسیجی، شهید محمدحسین فهمیده نمونه‌ای از هزاران نوجوان و جوان بسیجی است که در دوران دفاع مقدس از مدارس به سوی جبهه‌ها شتافتند تا ایمان و شجاعت فرزندان روح‌الله را به منصه ظهور برسانند و با بیعتی پایان‌ناپذیر با امام و انقلاب، امنیت و آرامش ایران اسلامی را بیمه کنند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: امسال نیز با فرارسیدن سالروز شهادت این اسوه ایمان و ایثار و آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی بار دیگر نوبت درخشش اراده آینده‌سازان انقلاب اسلامی فرا رسیده و قلب‌های روشن و پاک میلیون‌ها دانش‌آموز بسیجی همچنان لبریز عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل است.

در این بیانیه آمده است: تردیدی نیست که دانش‌آموزان بسیجی همواره با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب، فشارهای دشمنان برای ایجاد سلطه بر ملت بزرگ و سرافراز ایران را محکوم به شکست می‌سازند و این استکبار جهانی و دنیای غرب است که باید بفهمد ملتی که در سخت‌ترین شرایط با تقدیم خالصانه خون بهترین فرزندان خود، سربلند از میدان جهاد و مبارزه بیرون آمده‌اند به یقین در مقابل فشارهای تحریم اقتصادی و توطئه‌های تبلیغاتی و عملیات روانی گسترده آنان سر تسلیم فرو نخواهند آورد و همواره از ایران اسلامی و نقشی که در هدایت اراده سایر ملل مسلمان منطقه بر عهده گرفته است، دفاع خواهند کرد.

در این بیانیه افزوده شده است: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهیدان گلگون کفن، به ویژه 36 هزار شهید دانش‌آموز، هفته بسیج دانش‌آموزی را به آینده‌سازان میهن اسلامی به خصوص دانش‌آموزان عزیز استان قم و فرهنگیان ارجمند تبریک گفته و از خداوند منان توفیق روزافزون دانش‌آموزان ایران اسلامی در راه پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور را خواهان بوده و امید است در تمام صحنه‌های علمی، نوآوری، سازندگی و دفاع از اسلام انقلاب، اراده تاثیرگذار خود را نشان بدهند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: رجاء واثق داریم که با تاسی از سیره عملی شهدا تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌‌ای، آینده‌سازان نظام اسلامی در راه فتح قله‌های علم و سرافرازی ملت ایران، سربلند خواهند بود.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول