اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد:

پارس‌آباد توانایی میزبانی مسابقات و همایش‌های ورزشی بزرگ را دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد گفت: پارس‌آباد توانایی میزبانی مسابقات و برگزاری همایش‌های ورزشی بزرگ را دارد.

پارس‌آباد توانایی میزبانی مسابقات و همایش‌های ورزشی بزرگ را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مروت مهرآور عصر امروز در نشست با رؤسای برخی از هیئت‌های ورزشی در پارس‌آباد اظهار داشت: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده با حضور بیش از 70 هزار نفر در این شهر نشان داد این شهرستان و مردم ورزش دوست آن با همکاری و همدلی مسئولان می‌توانند در عرصه ورزش نیز کارهای بزرگی انجام دهند.

وی تصریح کرد: همایش پیاده‌روی پارس‌آباد نتیجه اعتماد مسئولان عالی استان به جامعه ورزش این شهرستان و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان از دست‌اندرکاران و نیروهای تلاشگر ورزش پارس‌آباد بود.

مهرآور خاطر نشان کرد: این همایش از نظر تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به جمعیت شهرستان و همچنین از نظر مسافت یک رکورد جدید بود.

این مسئول اضافه کرد: با تکیه بر این تجربه ارزشمند تلاش می‌کنیم با رفع نقاط ضعف علاوه بر برگزاری همایش‌های مشابه، مسابقات بزرگ در رشته‌هایی که زیرساخت‌های آن را داریم، میزبانی کنیم.

وی بیان کرد: از فرماندار و اعضای شورای تأمین، شهردار و شورای اسلامی شهر، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی، تمامی دستگاه‌های اداری و نهادهای مردمی شهرستان پارس‌آباد به خاطر همراهی و همیاری کم نظیر خود در برپایی همایش پیاده‌روی بزرگ تشکر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد همچنین از زحمات و تلاش‌های مردم ورزش دوست، مسئولان شهرستان، کارکنان اداره ورزش و جوانان پارس‌آباد، رؤسای هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران این شهر نیز به خاطر برگزاری موفق این همایش قدردانی کرد.

انتهای پیام/62007/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول