اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

حضور هزاران شهروند تربتی در همایش پیاده‌روی خانوادگی

هزاران شهروند تربت حیدریه امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان حضور یافتند.

حضور هزاران شهروند تربتی در همایش پیاده‌روی خانوادگی

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، در همایش پیاده‌روی خانوادگی شهرستان تربت حیدریه علاوه بر اقشار مختلف مردم، مدیران و مسئولان دولتی نیز حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه، هدف اصلی از این اقدام را ترویج و گسترش ورزش همگانی در میان خانواده‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: به دلیل استقبال خوب مردم از این برنامه‌ها، برگزاری همایش‌های خانوادگی به بخشی از برنامه‌های ثابت تربیت بدنی تبدیل شده است.

حمیدرضا امینی گفت: برگزاری این همایش موجب معرفی ورزش و اهمیت آن در زندگی انسان‌ها و افزایش ضریب سلامت جسمانی می‌شود و علاوه بر آن نشاط و شادابی اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سلامتی و شادابی یکی از شاخصه‌های توسعه و پیشرفت است، تاکید کرد: مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی و چنین همایش‌هایی زمینه‌ساز سلامتی و پیشرفت جامعه و نیز راهی مناسب برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد بود و ما نیز از این نوع برنامه‌ها و همایش‌ها حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/2202/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول