اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

پارس‌آباد میزبان همایش سراسری پیاده‌روی با خانواده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: شهرستان پارس‌آباد به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل پس فردا میزبان همایش سراسری پیاده‌روی با خانواده است.

پارس‌آباد میزبان همایش سراسری پیاده‌روی با خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش در پارس‌آباد اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده به مناسبت عید غدیر خم و گرامیداشت روز ملی ورزش همگانی روز جمعه سوم آبان ماه در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود و این شهر آماده برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی است

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهر و نیز پخش اطلاعیه‌ها و فراخوان‌های متعدد در این خصوص به طور حتم حضور گسترده و اجتماع عظیم مردم ورزش دوست پارس‌آباد را شاهد می‌شویم.

پازاج خاطر نشان کرد: این همایش رأس ساعت هفت صبح روز جمعه سوم آبان ماه در مسیر میدان شهدا (فلکه ترمینال) تا تفرجگاه ساحلی ارس به مسافت هفت کیلومتر برگزار شده و تمامی تدارکات لازم برای برگزاری مناسب این همایش مهیاست. 

این مسئول اضافه کرد: برگزاری این همایش بزرگ در جهت توسعه ورزش همگانی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تاکید ایشان به نهادینه کردن ورزش در بین خانواده‌ها و عموم جامعه است.

وی بیان کرد: «ورزش برای همه و همه جا و در هر زمان» شعار این همایش در راستای سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و جهت ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها، افزایش سرانه سلامت و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: همایش سراسری پیاده‌روی با خانواده پارس‌آباد با بیش از 100 جایزه نفیس از قبیل یک دستگاه خودروی پراید، سفرهای زیارتی حج و عتبات عالیات برگزار شده و این برنامه به طور مستقیم از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود.

انتهای پیام/62006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول