اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان برگزار شد

همایش پیاده‌روی فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان در بستک

به مناسبت تقارن هفته گرامیداشت پیوند اولیا و مربیان، تربیت بدنی و بهداشت و روان همایش پیاده‌روی ویژه فرهنگیان و اولیای دانش آموزان در بستک برگزار شد.

همایش پیاده‌روی فرهنگیان و اولیای دانش‌آموزان در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی ظهر امروز در حاشیه همایش پیاده‌روی فرهنگیان و اولیا که به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان، تربیت بدنی و بهداشت روان برگزار شد، با بیان اهمیت ورزش در سلامتی جسم و روان، اظهار داشت: هدف اصلی برگزاری این برنامه‌ها ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در میان خانواده‌های فرهنگی عنوان کرد.

وی افزود: ایجاد و تحکیم پیوند انسانی‌، عاطفی، اخلاقی و اجتماعی بین اولیای دانش‌آموزان و مربیان مدارس یکی از وظایف انجمن اولیا و مربیان است.

این مسئول، برگزاری این برنامه‌ها را در راستای افزایش روحیه ورزشی فرهنگیان و خانواده‌های آنان و همچنین ایجاد فضای سالم و صمیمی برای فرهنگیان و سایر اقشار مختلف جامعه عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با اشاره به گسترش و نهادینه‌سازی ورزش در میان دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان به عنوان مهمترین سرمایه‌های جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و سلامت جسم و روان آنها می‌تواند پیشرفت‌های چشم‌گیری برای کشور به همراه داشته باشد.

توکلی گفت: جلب توجه اولیای دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه نسبت به مسائل دینی، اخلاقی، تربیتی، اجتماعی و مشاوره‌ای یکی دیگر از اهداف انجمن اولیا و مربیان است که سبب می‌شود خانه و مدرسه به اهداف متعالی در نظام جمهوری اسلامی دست یابد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهداف انجمن اولیا و مربیان گفت:‌ تعامل بین اولیا و مربیان و نظارت هر چه بهتر بر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و مشارکت مالی اولیا از عملکردهای دیگر انجمن اولیا و مربیان است.

انتهای پیام/88006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول