اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد

برگزاری همایش ویژه مربیان ورزشی در استان البرز

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری همایش ویژه مربیان این استان در روز سه‌شنبه سی‌ام مهرماه 92 خبر داد.

برگزاری همایش ویژه مربیان ورزشی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، قدرت‌الله شمیرانی افزود: با توجه به نقش و اهمیت مربی در تربیت ورزشکاران و قهرمانان شایسته و ارزش‌مدار که با حضور در عرصه‌های مختلف نشان از هویت ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و براساس سیاست مربی‌محوری وزارت متبوع به جهت تقویت جایگاه مربی در عرصه ورزش بر آن شدیم تا نسبت به تجلیل از مربیان زحمتکش، اخلاق‌مدار و مروج فرهنگی استان البرز اقدام کنیم.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: برای انتخاب مربی برتر و شایسته شرایطی از سوی وزارت در نظر گرفته شده و چند جلسه توسط کمیته انتخاب مربی محبوب، مقبول و شایسته ورزشی با رویکرد فرهنگی برگزار شده است.

این مسئول افزود: در این همایش 14 مربی فعال در رشته‌های مختلف در سطح استان که شرایط مورد نظر را داشته‌اند به صورت ویژه تجلیل می‌شوند.

وی گفت: در این همایش از 48 مربی هیئت‌های ورزشی، 10 مربی معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری و 35 مربی ورزش آموزش و پرورش نیز با رویکرد اخلاق‌محوری تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول