اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال آبادان:

بازیکنان نفت آبادان نباید اسیر غرور کاذب شوند

پیشکسوت فوتبال آبادان گفت: بازیکنان تیم فوتبال نفت آبادان با کسب دو پیروزی متوالی اخیر، در ضمن امیدواری برای ادامه کار، نباید اسیر غرور کاذب شوند.

بازیکنان نفت آبادان نباید اسیر غرور کاذب شوند

عبدالرضا شاه غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، ضمن تبریک پیروزی تیم صنعت نفت در مقابل تیم مدعی سپاهان اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مقابل تیم پرقدرت اصفهانی بسیار سنجیده عمل کرد و نشان داد اگر چنانچه برای بازیکنان این تیم وظایفی تعیین شود و از انگیزه لازم برخوردار باشند، در کنار کادر فنی با هماهنگی بیشتر می‌توانند بهتر از قبل ظاهر شوند.

وی ادامه داد: از نکات مثبت فنی و حائز اهمیت این دیدار، برنامه‌ریزی برای رسیدن به دروازه حریف بود که بسیار خوب انجام شد.

وی تصریح کرد: تراکم در میانه میدان و گرفتن فضا و سرعت حریف و اجرای ضدحمله با سرعت و تاکتیک‌های مشخص از دستورات کادر فنی بود که بسیار مطلوب محقق شد.

کارشناس فوتبال خوزستان تصریح کرد: شادابی و طراوت از بازیکنان سپاهان در این روز رخت بر بسته و یک تیم مدعی لیگ برتری اسیر تمرکز بالای بازیکنان تیم نفت شده بود و در روزی که تیم نفت نشان داد یک مجموعه با برنامه است، از اشتباهات مکرر خط دفاعی سپاهان نهایت بهره را برد و موقعیت‌های مناسبی را خصوصاً در نیمه اول این دیدار برای خط حمله خودی مهیا کرد که چنانچه اگر پوشش مناسب و خروج‌های به موقع سنگربان تیم ملی نبود چه بسا نفتی‌ها در همان نیمه اول به گل می‌رسیدند.

شاه غریب افزود: اما تیم صنعت نفت نشان داد با وجود هفته‌های گذشته، به نظم تاکتیکی و انضباط تیمی بهتری دست یافته است، این تیم سازماندهی در ساختار حمله و دفاع را بهتر اجرا کرد و به لحاظ روحی روانی، شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است، اما این موضوع کافی نیست.

وی ابراز داشت: در نیمه اول، تیم نفت آبادان برای اداره کردن بازی و دریافت نکردن گل برنامه داشت، این در حالی است که با از دست دادن موقعیت‌های مهاجمان، در همین نیمه به علت عدم برنامه‌ریزی برای رسیدن به گل، به خصوص در میان خط دفاعی حریف و حمایت خط میانی از مهاجمان خود، ناموفق بود که حتماً برای توسعه بیشتر تیمی، باید این نقطه ضعف را برطرف کرد.

پیشکسوت فوتبال آبادان عنوان کرد: از نقاط ضعف دیگر تیم صنعت نفت در این دیدار، حفظ توپ و توسعه گردش توپ و حمایت سر خطوط از یکدیگر بود، به خصوص هافبک‌ها در بازی سازی، طراحی حمله و تغذیه مهاجمان خود، بسیار به ندرت ابتکار عمل را در دست داشتند.

شاه غریب ادامه داد: در هر صورت و با تمام نکات مثبت و منفی تیم صنعت نفت در این دیدار، این تیم در این مسابقه بسیار هوشیارانه و منطقی عمل کرد و از همه مهم‌تر، انگیزه روبه رو شدن با تیم سپاهان باعث شد که بازیکنان انرژی بیشتری از خود گذاشته و منظم‌تر و پرقدرت‌تر ظاهر شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فوتبال بازی اشتباهات است، در اثر فشار و برهم زدن تمرکز تیم حریف نتیجه را می‌توان از آن خود کرد، و با این پیروزی شرایط را برای هفته‌های آینده به خصوص بازی در مقابل الوند همدان بهتر مشاهده می‌کنیم و امیدواریم بازیکنان این تیم مراقب غرور کاذب خود باشند.

انتهای پیام/72013/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول