اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پژوهش‌ آموزش و پرورش اصفهان:

ارائه آمار دقیق دانش‌آموزان به برنامه‌ریزی تحصیلی کمک می‌کند

معاون آموزش و پژوهش‌ اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این‌که تراکم جمعیت دانش‌آموزان سال به سال متفاوت است، گفت: ارائه آمار دانش‌آموزان لازم‌التعلیم به برنامه‌ریزی تحصیلی کمک می‌کند.

ارائه آمار دقیق دانش‌آموزان به برنامه‌ریزی تحصیلی کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا موتمر ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان اصفهان با بیان این‌که اطلاعات جمعیتی به میزان بسیاری به آموزش و پرورش کمک می‌کند، اظهار داشت: اقدامات بسیار بنیادی در آموزش و پرورش صورت گرفته است که بسیاری از این آموزش‌ها از مقطع پیش‌‌دبستانی آغاز می‌شود.

وی افزود: براساس این موضوع ما بسیار به آمارهای به‌روز جمعیت دانش‌آموزان نیاز داریم تا بتوانیم برنامه‌های آموزشی خود را پیاده کنیم.

معاون آموزش و پژوهش‌ اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: آموزش و پرورش هر ساله در برخی از نقاط اصفهان با یک حجم غیر‌قابل پیش‌بینی از دانش‌آموزان مواجه است که این موضوع برنامه‌ریزی را برای افراد لازم‌التعلیم مشکل می‌کند.

وی ادامه داد: انتظار داریم از نظر تراکم جغرافیایی و از طریق GIS هر ساله آمار دانش‌آموزان دقیق اعلام شود تا بتوان برنامه‌ریزی درستی در این زمینه صورت بگیرد.

انتهای پیام/63012/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول