اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آمل:

آسیب‌های اجتماعی با مدیریت رفتار برطرف می‌شود

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه اگر مدیریت رفتارها به درستی صورت گیرد آسیب‌های اجتماعی رفع می‌شود، گفت: مدیریت رفتارهای ما در جامعه باید بر اساس آموزه‌های دینی شکل بگیرد.

آسیب‌های اجتماعی با مدیریت رفتار برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدصادق پهلوان صبح امروز در شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی‌از منکر این شهرستان با بیان اینکه تغییرات در نوع معماری خانه‌ها، موجب از دست رفتن حفظ حریم خانواده‌ها شده است؛ اظهار داشت: مراودات در محیط خانه و خانواده‌ها باید آگاهانه و بر اساس خیر و نیکی باشد.

وی با اشاره به اینکه ماهواره ریشه نابودی خانواده‌ها را آبیاری می‌کند، افزود: خانواده‌های امروز برای هم فرصت ندارند.

این مسئول با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه تصریح کرد: باید از خود بپرسیم برای وضعیت حجاب در محیط‌های علمی و اداری چه کارهایی انجام داده‌ایم.

پهلوان با تاکید بر اینکه فروشندگان اصناف، آژانس‌های مسافرتی، فرودگاه‌ها و اماکن در وضعیت مناسبی قرار ندارند، یادآور شد: باید داعیان به خیر در جامعه حمایت شوند.

وی با اعلام اینکه اگر مشکلی در جامعه وجود دارد از کم‌توجهی خودمان است، بیان داشت: اگر توانستیم برای بدحجاب و باحجاب در دستگاه‌ اداری خودمان بر اساس آموزه‌های دینی تنبیه و تشویق قائل باشیم موفق شده‌ایم.

وی با تاکید بر نظارت بر مدیریت اماکن ورزشی اظهار کرد: باید دید مراکز مشاوره امروز چه چیزی را مشاوره می‌دهند.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به اینکه اگر مدیریت رفتارها به درستی صورت گیرد آسیب‌های اجتماعی رفع می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت رفتارهای ما در جامعه باید براساس آموزه‌های دینی شکل بگیرد.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول