اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنج شنبه 9 آبان ماه سال جاری

همایش بزرگ امر به معروف در جیرفت برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: همایش امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه جیرفت به عنوان رئیس ستاد امر به معروف شهرستان پنج شنبه 9 آبان ماه سال جاری در سالن ابرار جیرفت برگزار می‌شود.

همایش بزرگ امر به معروف در جیرفت برگزار می‌شود

اسحاق توانایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: قیام امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر و هدایت جامعه بشری به سوی ارزش‌های الهی بود، این قیام موجب شد که دشمنان در کربلا راه را بر امام (ع) بستند و امام حسین (ع) و یارانش را به شهادت رساندند و زنان و یتیمان را به اسارت بردند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل سپاه و بسیج مستضعفان شیوه جدید امر به معروف و نهی از منکر که به شکل سلبی و ایجابی بود کنار گذاشته شد و روش‌های جدید در دستور کار قرار گرفت که در این راستا در شهرستان جیرفت پایگاه‌ها، حوزه‌ها، مساجد و محله‌ها را سازماندهی کردیم.

توانایی با بیان اینکه در رویکرد جدید امر به معروف و نهی از منکر به شکل شورایی انجام می‌شود و ترکیب آن را معتمدان، ائمه‌جمعه و جماعت مساجد، ریش‌سفیدان و کسانی که می‌توانند تأثیرگذار باشند، تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: همایش امر به معروف و نهی از منکر برای آشنایی بیشتر این نیروها و هم عموم مردم با شیوه جدید امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه جیرفت به عنوان رئیس ستاد امر به معروف شهرستان پنج شنبه 9 آبان ماه سال جاری در سالن ابرار جیرفت با محوریت امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت گفت: در امر به معروف و نهی از منکر روش‌های گذشته دنبال نمی‌شود و سعی و تلاش بر اساس ارشاد و نصیحت مردم و رهنمون کردن به سوی ارزش‌های اسلامی است.

توانایی تصریح کرد: کشورهای بیگانه جنگ نرم علیه ما راه انداخته‌اند تا ارزش‌های اسلامی را در جامعه کمرنگ کنند، برای جلوگیری از نفوذ دشمن بر اندیشه‌های جوانان شیوه‌های امر به معروف از سلبی به ایجابی تغییر داده شده است، برخورد فیزیکی وجود ندارد و اگر جرم مشهودی اتفاق بیافتد از طریق مقام‌های قضایی و نیروی انتظامی پیگیری می‌شود و بسیج فقط شیوه ایجابی را اجرا می‌کند.

* راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال در جنوب کرمان راهکار مقابله با ماهواره

وی با اشاره به گسترش استفاده از ماهواره به ویژه در منطقه جنوب کرمان ابراز داشت: مهمترین راه برای کاهش ماهواره در منطقه راه‌اندازی شبکه‌های دیجیتال در جنوب کرمان است، نبود این امکانات زمینه گسترش استفاده از ابزار رسانه‌های دشمن را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/80002/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول