اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل خبر داد

افزایش 40 درصدی مساعدت حامیان به ایتام

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: مساعدت حامیان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد در هفت ماهه امسال حدود 40 درصد افزایش یافته است.

افزایش 40 درصدی مساعدت حامیان به ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در نشست مدیران و مسئولان کمیته امداد شهرستان اردبیل اظهار داشت: این افزایش که نسبت به مدت مشابه سال قبل اتفاق افتاده به خاطر جذب حامیان بیشتر در برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف بوده است.

وی تصریح کرد: در طول این مدت حامیان طرح اکرام افزون بر 6.5 میلیارد ریال به صورت نقدی و جنسی به فرزندان معنوی خود مساعدت کرده‌اند.

قدیمی با اشاره به اینکه حامیان بیش از شش میلیارد و 98 میلیون ریال به حساب ایتام تحت تکفل خود واریز کرده‌اند، افزود: همچنین بالغ بر 430 میلیون ریال نیز به صورت جنسی و کالا به ایتام تحت پوشش مساعدت کرده‌اند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با بیان اینکه یک‌هزار و 325 یتیم تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل هستند، خاطر نشان کرد: شش هزار و 290 حامی از این تعداد یتیم تحت پوشش حمایت می‌کنند.

وی با قدردانی از حامیان خیر و نیکوکار این شهرستان ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های گسترده‌ امدادگران و همچنین درایت و همکاری حامیان خیراندیش امیدواریم ایتام تحت حمایت نیز بی‌دغدغه و با آسودگی خاطر در کنار دیگر اقشار جامعه در زندگی و تحصیلات خود به مدارج عالی و موفقیت دست یابند.

یتیم تحت حمایت کمیته امداد پارس‌آباد برنده‌ یک دستگاه خودروی پراید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: یکی از ایتام تحت حمایت کمیته‌ امداد این شهرستان برنده‌ یک دستگاه خودروی پراید در همایش پیاده‌روی شد.

صمد کریمی افزود: این یتیم 11 ساله‌ که به اتفاق خانواده‌ خود در همایش پیاده‌روی شرکت کرده بود بعد از طی مسافتی طولانی جایزه ویژه‌ این همایش را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/62003/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول