اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران قهرمان فوتسال کارکنان زندان‌های کشور شد

مازندران قهرمان سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور شد.

مازندران قهرمان فوتسال کارکنان زندان‌های کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های مازندران، سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور با حضور 32 تیم در سه دسته مجزا برگزار شد.

این مسابقات در هفت روز به میزبانی مازندران در سالن ورزشی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساری و سالن دبیرستان تخصصی تربیت‌بدنی داراب دنبال شد.

این دیدارها در دسته نخست با حضور 12 تیم از استان‌های تهران، گلستان، همدان، خوزستان، هرمزگان، فارس، کرمان، خراسان رضوی، لرستان، اصفهان، گیلان و مرکزی برگزار شد که استان کرمان شگفتی‌ساز این مسابقات با ارائه بازی‌های هدفمند و زیبا موفق شد مقام قهرمانی این مسابقات را به دست آورد و استان‌های فارس و خراسان رضوی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

ناصر کدخدایی از کرمان با به ثمر رساندن شش گل بهترین گل‌زن مسابقات شناخته شده و ناصر صریحی از خوزستان به عنوان فنی‌ترین بازیکن معرفی شد.

سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان زندان‌های کشور در دسته دوم هم با حضور 12 تیم از استان‌های مازندران، کردستان، البرز، قم، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، بوشهر، خراسان شمالی، قزوین، زنجان و سیستان و بلوچستان برگزار شد. 

در این دسته 20 بازی به مدت سه روز در سالن علوم پزشکی شهرستان ساری برگزار شد و در پایان مازندران به مقام قهرمانی رسید و کردستان به مقام نایب قهرمانی دست یافته و استان البرز سوم شد.

همچنین علی آزرده از تیم مازندران با به ثمر رساندن پنج گل عنوان بهترین گل‌زن این دسته از بازی‌ها را به دست آورد.

در دسته سوم نیز تیم‌های یزد، اردبیل، ایلام، سمنان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و ستاد سازمان حضور داشتند که طی 16 بازی در سه روز تیم کارکنان زندان‌های استان یزد، استان اردبیل و ایلام به ترتیب اول تا سوم شده و بهترین گل‌زن این دسته از بازی‌ها مهدی زارع با شش گل از استان یزد شناخته شد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول