اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هواداران همچنان منتظر نخستین پیروزی راه ساری

هواداران تیم راه ساری همچنان منتظر نخستین پیروزی تیم محبوب خود در فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند.

هواداران همچنان منتظر نخستین پیروزی راه ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم راه ساری یکی از ضعیف‌ترین نتایج چندین دوره حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کند و در شش هفته لیگ تنها یک امتیاز کسب کرد.

در پانزدهمین دوره این رقابت‌ها تیم راه ساری از شش بازی، پنج شکست و تنها یک مساوی و یک امتیاز را به دست آورد و در بین 14 تیم در رده سیزدهم جای دارد.

این شکست‌ها در حالی برای راه ساری اتفاق افتاد که تیم‌هایی که مقابل راه ساری به پیروزی رسیدند آن چنان قدرتمند نبودند و از تیم‌های پایین و یا میانه جدول محسوب می‌شوند.

سعید بسطامی پس از اینکه شش هفته در این تیم موفق نبود و به نتایج بسیار ضعیفی دست یافت و به گفته خودش مدیریت باشگاه خواسته‌هایش را برآورده نکرد، از این تیم جدا و مسعود نجاریان برادر مدیرعامل که سال‌ها در کادر فنی تیم راه ساری به عنوان کمک مربی تجربه کار در کنار مربیانی همچون علیرضا رعدی، مهدی نعمتی، مصطفی آذری و محمدرضا حیدریان را دارد در حال حاضر پس از استعفا سعید بسطامی به عنوان مربی هدایت تیم راه ساری را بر عهده گرفت.

در حال حاضر گفته می‌شود که محمود لطفی با اصرار بزرگان و دوستان در دو جلسه تمرینات راه ساری شرکت کرده تا به کمک تیمش بیاید تا شاید ناکامی چند هفته‌ای و طلسم نبردن این تیم در این بازی شکسته شود.

به راستی که حضور فیزیکی محمود لطفی و همچنین مرتضی عظیمایی از بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش سابق برای بازیکنان جوان و بی‌تجربه راه ساری یک وزنه و موجب انگیزه بازیکنان در این تیم می‌شود.

راه ساری پس از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته هفتم این رقابت‌ها روز پنج‌شنبه نهم آبان از ساعت 16 در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری میزبان هلال احمر تبریز است.

همه دوستداران و هواداران راه ساری نگران آینده تیم‌شان هستند و منتظرند که نخستین پیروزی و کسب سه امتیاز در این دیدار به دست آید تا تماشاگران با خوشحالی و شادی سالن ورزشی را ترک کنند.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول