اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

حذف شعار مرگ بر آمریکا پذیرفتنی نیست/ تغییری در سیاست‌های آمریکا رخ نداده است

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه آن دسته از افرادی که خواهان حذف شعار «مرگ بر آمریکا» هستند، سخنان غیر واقع می‌زنند، گفت: مگر تغییر خاصی در سیاست‌های آمریکا علیه ایران رخ داده که باید این شعار حذف شود؟

حذف شعار مرگ بر آمریکا پذیرفتنی نیست/ تغییری در سیاست‌های آمریکا رخ نداده است

احمد آریایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی هیچ گاه از این آرمان و اصل اساسی دست نمی‌کشد و در برابر زورگویان و مستکبران ایستادگی کرده و از مواضع به حق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی آمریکا را نماد استکبار جهانی دانست و ادامه داد: برخی از سیاستمداران دم از حذف شعار «مرگ بر آمریکا» می‌زنند در حالی که این سئوال مطرح می‌شود که برای چه چنین خواسته‌ای دارند؟

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر خاصی در سیاست‌های آمریکا در قبال ایران رخ نداده است، ابراز داشت: نباید چندان هم به ایجاد تغییراتی در این زمینه خوش‌بین بود چون مرام آمریکا زورگویی و تلاش برای سلطه بر دیگر کشورهاست.

وی ادامه داد: اتفاقات اخیر باید ما را در قبال سیاست‌های آمریکا هوشیارتر و آگاه‌تر کند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه آن دسته از افرادی که خواهان حذف شعار «مرگ بر آمریکا» هستند، سخنان غیر واقع می‌زنند، گفت: اینکه حذف این شعار را به یکی از خواسته‌های امام راحل می‌دانند و این سخن را به ایشان نسبت می‌دهند، صحبتی خلاف واقع است.

وی در ادامه با بیان اینکه به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیست، ادامه داد: آمریکا هر زمانی که به ایران اسلامی نیاز داشته کمی از سیاست‌های زورگویانه خود کوتاه آمده، وگرنه خلق و خوی و ذات نشان داده که قابل اعتماد نیستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش با بیان اینکه گفتمان روز 13 آبان « نه بزرگ به استکبار جهانی است» گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی این روز بار دیگر مواضع استکبارستیزی خود را فریاد می‌زنند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول