اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان:

شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبارستیزی ملت ایران است

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبارستیزی ملت ایران است

عزت‌الله ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان به مناسبت فرارسیدن 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: روز 13 آبان در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، روز ملی استکبارستیزی ثبت و ضبط شده و با اینکه در این روز نقش دانشجویان و دانش‌آموزان پررنگ است اما یک روز ملی است.

وی افزود: همه اقشار جامعه در کنار قشر دانشجو و دانش‌آموز با حضوری آگاهانه و درک صحیح موقعیت جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز 13 آبان حاضر خواهند شد و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را مقتدرانه فریاد خواهند زد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران روی داده و سخنانی که در خصوص حذف شعار «مرگ بر آمریکا» زده شده، باید به دانشجویان و دانش‌آموزان در خصوص اینکه این شعارها در زمان امام راحل نیز علیه استکبار فریاد زده می‌شد و نماد استکبارستیزی ملت ایران است آگاهی داده شود.

وی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب، پیرامون نرمش قهرمانانه در توسعه سیاسی و روابط خارجی برای برون‌رفت از برخی مسائل سیاسی پیش روی جمهوری اسلامی بوده اما برخی در داخل به فکر سازش با دشمن هستند.

ستوده تأکید کرد: استکبارستیزی جزئی از فرهنگ ملت ایران است و با توجه به این مسئله که در میان سایر ملت‌ها به ملتی آزادیخواه مشهور است پس این شعار از آرمان‌های انقلاب جدا نمی‌شود.

وی گفت: ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» روحیه استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان افزود: دانشجویان و دانش‌آموزان بار دیگر در 13 آبان همانند همسالان خود در 13 آبان 58 با درک شرایط موجود، آگاهانه و مقتدرانه در راهپیمایی حضور خواهند یافت و پاسخی محکم و کوبنده به استکبار جهانی و افراد خودباخته و شیفته غرب خواهند داد.

انتهای پیام/89030/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول